printlogo


کد خبر: 246867تاریخ: 1401/2/28 00:00
سروش رفیعی: در کسب چیزی که می‌خواستیم ناکام بودیم

سروش رفیعی هافبک درباره شانس رسیدن به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر می‌گوید: «ما  برای اینکه خودمان را ثابت ‌کنیم تلاش خواهیم کرد چون به اعتقاد من بچه‌ها، مجموعه و خیلی از کارشناسان، ما امسال با توجه به شرایط فنی و بازیکنان می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم اما حالا که موفق به کسب جام نشده‌ایم، باید تلاش کنیم به بهترین نحو لیگ را تمام کنیم تا مقداری ناراحتی هواداران را جبران کنیم و خودمان را به چیزی که فکر می‌کردیم لایقش هستیم، نزدیک‌تر کنیم.» 
او می‌پذیرد که تیمش باید نتایج بهتری را کسب می‌کرد: «اگر بخواهم صادقانه بگویم قطعاً ناکامی بود. چون زمانی هست که شما با خودت می‌گویی من حق و توانایی‌ام همین است و الان هم که شانس دارم دوم شوم جایگاه بدی نیست ولی در حال حاضر وقتی شرایط فنی، کیفیتی، بازیکن، کادرفنی، مدیریتی، حمایتی و... را کنار هم بگذاریم از نظر خود من ناکامی بوده است به این دلیل که ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم و قهرمانی کسب کنیم و فقط قهرمانی می‌توانست چیزی باشد که شایسته این تیم بوده است. به شانس اعتقاد ندارم؛ ما در بعضی بازی‌ها تلاش زیادی می‌کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کردیم اما توپ‌ها گل نمی‌شد و می‌توانیم بگوییم بدشانسی بود ولی گاهی هم اشتباهات زیادی داشتیم که در کل مجموعه بوده است و اگر هر کدام از این اشتباهات نبود یا کمتر بود، خیلی بهتر نتیجه می‌گرفتیم و مطمئناً نمی‌گفتم ناکام بودیم و می‌توانستیم حداقل یک قهرمانی و حتی دو جام بگیریم. اما اشتباهاتی بود که متأسفانه اجازه نداد قهرمان شویم. پارسال هم ما این شانس را داشتیم که قهرمان شویم اما چون پارسال سال اولی بود که این مجموعه کنار هم بود و هم مدیریت و کادرفنی عوض شده بود و هم بازیکنان جدید آمده بودند، آن را می‌شود توجیه کرد اما امسال ما در کسب چیزی که می‌خواستیم 
ناکام بودیم.»
رفیعی در تمجید از سرمربی تیمش می‌گوید: «آقای نویدکیا از ابتدا سعی بر این داشتند که خیلی صمیمی و نزدیک و با رفاقت کار را جلو ببرند. یکی از مهم‌ترین دلایلش این بود که هم سن و سال‌شان نسبت به مربی‌های قبلی ما نزدیک‌تر بود و هم اینکه خودشان یک فوتبالیست دنیا دیده و باتجربه بودند. با توجه به اینکه ایشان با مربی‌های زیادی کار کرده بود، شرایط مختلفی را تجربه کرده بود و سال‌ها سابقه کاپیتانی سپاهان را داشت و جو و شرایط را هم می‌دانست، اعتقاد داشت رفاقت، نزدیکی و راحت بودن با بازیکن کمک می‌کند. آقای نویدکیا ارتباط خوبی با ما دارد و این ارتباط تأثیر بسیار مثبتی در عملکرد ما دارد چون می‌توانستیم با ایشان صحبت کنیم، اگر ایرادی در بحث کاری‌مان می‌بینیم را باید مطرح کنیم. اینکه اجازه صحبت کردن به ما می‌دادند خوب و درست بود. درست است که خیلی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان و مردم اعتقاد داشتند محرم اشتباه رفتار می‌کند و باید تندتر برخورد کند اما اینکه شما لب خط بایستی و سر بازیکن داد بزنی و نشان بدهی قاطع هستی درست نیست و آقای نویدکیا هم به این مسأله اعتقاد نداشت.»
او به آینده سپاهان بسیار امیدوار است: «ایشان به قدری باهوش هستند که به خوبی از تجربیات استفاده کنند و سال آینده تیم بهتری داشته باشند.»
 

Page Generated in 0.0045 sec