printlogo


کد خبر: 246635تاریخ: 1401/2/24 00:00
خبر

مصدومیت شریفی شدید نیست
محمد شریفی بازیکن جوان پرسپولیس که در تمرین روز چهارشنبه پرسپولس به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود و احتمال می‌رفت مصدومیتش جدی باشد بعد از گرفتن عکس ام‌آرآی مشخص شد که همسترینگ زانوی راستش دچار کشیدگی شده و مصدومیتش خیلی جدی نیست. این بازیکن فیزیوتراپی خودش را آغاز کرده  و در سه بازی پایان فصل قادر است در صورت صلاحدید کادر فنی تیمش را همراهی کند.
 
22 بازیکن  در سیرجان
پرسپولیس در حالی ساعت 12 ظهر روز گذشته تهران را برای دیدار با سپاهان به مقصد سیرجان ترک کرد که با اعلام یحیی گل‌محمدی، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضاییان، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رضا اسدی، احمد گوهری، مهدی عبدی، حامد پاکدل، مهدی مهدی‌خانی، شیرزود تمیروف، وحدت هنانوف، علی جودکی و محمد عمری، 22 بازیکنی بودند که به سیرجان رفتند.
 
مانع 700 هزار یورویی
از مدت‌ها قبل احتمال بازگشت دوباره بیرانوند به پرسپولیس داده می‌شود. بیرانوند هم اعلام کرده از این تیم جدا خواهد شد. به همین علت پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند با آنتورپ بلژیک وارد مذاکره شد اما باشگاه بلژیکی خواهان دریافت 700 هزار یورو برای صدور رضایتنامه شده که به نظر می‌رسد مهم‌ترین مانع مقابل سرخ پوشان برای جذب گلر سابق‌شان باشد.
 
استعفای محمدعلیپور
غلامعلی محمدعلیپور عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که دو سال قبل به‌عنوان عضو هیأت مدیره به باشگاه آمده بود در ابتدای سال‌جاری تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت. البته وزارت ورزش هنوز استعفای علیپور را قبول نکرده است. علت استعفای محمدعلیپور هنوز اعلام نشده اما حالا بعد از استعفای ذوالفقارنسب و در صورت پذیرش استعفای محمدعلیپور وزیر ورزش دوباره باید دو عضو جدید را به هیأت مدیره باشگاه اضافه کند.
 
امید درویش به کارگروه حرفه‌ای‌سازی
با توجه به احتمال غیبت مجدد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر عدم دستیابی به مجوز حرفه‌ای دیروز مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد: کارگروه حرفه‌ای‌سازی را در باشگاه مستقر کردیم. وظیفه‌شان هم این است بند به‌بند مشکلاتی که امسال مانع حضور ما در لیگ قهرمانان شد را پیگیری کنند. انضباط مالی برای AFC خیلی اهمیت دارد. با توجه به اینکه مبلغ خصوصی‌سازی در روزهای آینده به باشگاه می‌آید، موانع مالی خود را مرتفع می‌کنیم.
 
 سپهر هم برنامه داد 
تکلیف مدیریت آکادمی پرسپولیس تا به امروز روشن نشده اما تاکنون محمد پنجعلی، محمود کلهر، محسن خلیلی و محمد نوری برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه داده‌اند و جلساتی هم با آنها برگزار شده است. قرار است امروز جلسه‌ای بین سپهر حیدری گزینه تازه مدیریت آکادمی با مسئولان برگزار و در صورت رسیدن به نتیجه در جلسه امروز مدیر آکادمی معرفی شود.
 
 

Page Generated in 0.0058 sec