printlogo


کد خبر: 246629تاریخ: 1401/2/24 00:00
تیم مشکات، قهرمان دوبل تور جهانی تنیس
پرقدرت رو به جلو

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، مشکات الزهرا صفی توانست با برتری مقابل نماینده روسیه به فینال مسابقات تور جهانی برسد. مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال با فینالست شدن نماینده کشورمان در بخش دختران همراه بود.
با انجام مرحله نیمه نهایی بخش دختران، مشکات‌الزهرا صفی از ایران موفق شد با نتیجه (۶-۷ و ۳-۶) ارینا اریفولینا از روسیه را شکست دهد و به‌عنوان اولین فینالیست معرفی شود. در دیگر دیدار این مرحله مارگارت فانتالا از فرانسه و‌آسلی اوزجان از ترکیه رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که برنده این دیدار امروز به مصاف نماینده کشورمان می‌رود.
همچنین پس از رسیدن به فینال انفرادی، مشکات‌الزهرا صفی در فینال بخش دونفره این رقابت‌ها به همراه کات کوپه از بلژیک به مصاف تیم ترکیه رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه (۱–۶ و ۱–۶) به سود نمایندگان ایران و بلژیک به پایان رسید. به این ترتیب نمایندگان ایران – بلژیک صاحب عنوان قهرمانی سطح ۳ تور جهانی در بخش دختران شدند و در بخش پسران نمایندگان تونس و لهستان با نتیجه (۲–۶ و ۳–۶) تیم‌ قزاقستان را از پیش رو برداشتند تا تکلیف تیم قهرمان در این بخش نیز مشخص شود.
 پیش از این مشکات‌الزهرا صفی با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی و حضور در گرند اسلم استرالیا برای کشورمان افتخار‌آفرینی کرده بود.
کسری رحمانی نیز در بخش پسران نماینده ایران در نیمه نهایی بود که موفق نشد از پس حریف هندی بربیاید و به فینال نرسید. با این حساب مشکات‌الزهرا صفی، تنها تنیسور ایران است که در این رقابت‌ها به فینال رسید.
این مسابقات امروز با برگزاری دیدار فینال انفرادی دختران و پسران به پایان می‌رسد.
سرداوری این دوره از مسابقات برعهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی‌ها را برعهده دارد.

Page Generated in 0.0045 sec