printlogo


کد خبر: 246622تاریخ: 1401/2/24 00:00
فولاد همیشه فوتبال بازی می‌کند
نیکبخت: گول این شش امتیاز را نخورید
استقلال همیشه جلوی فولاد مشکل داشته است. فولاد فوتبال بازی می‌کند و همین نکته باعث می‌شود این بازی تماشاگرپسند باشد اما امیدوارم در نهایت به سود استقلال تمام شود

مهدیه دریابیگی  
 
استقلال اختلاف امتیاز خود را به عدد شش رساند. تفاوت چنین امتیازی استقلال را بیش از پیش امیدوار به قهرمانی کرد؛ اما به همین اندازه پرسپولیس تا حدود زیادی از رسیدن به قهرمانی ششم ناامید شد. حالا استقلال بدون شکست با اندوخته امتیازی که دارد باید چهار بازی آخر خود را نیز به سلامت تمام کند تا جام قهرمانی را بالای سر بگیرد، اما این هفته استقلال میهمان تیم فولاد در اهواز است، تیمی که هر بار برای آبی‌ها دردسر درست کرده و اجازه نداده تیم استقلال با خیال راحت به پیروزی برسد؛ نکونام سرمربی فولاد که خودش از جنس استقلال است این بار هم نمی‌خواهد اجازه دهد تیم فرهاد با امتیاز اهواز را ترک کند و همین نکته کار تیم مجیدی را در اهواز سخت می‌کند. اما فرهاد برای اینکه رکورد خود را همچنان حفظ کند و تیمش را بدون شکست به سکوی قهرمانی برساند این بار باید مچ نکونام را بخواباند. در خصوص مسائلی که مطرح شد با نیکبخت همکلام شدیم؛ هافبک سابق استقلال که جزو پرطرفدارترین بازیکنان استقلال بود و طعم قهرمانی را با این تیم چشیده است.
 
استقلال در دقایق پایانی بازی با شهرخودرو به گل رسید و توانست اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس زیاد کند.
 تیم‌های ته جدولی همیشه با انگیزه مقابل استقلال بازی می‌کنند و همین نکته باعث شد تا تیم شهر خودرو هم خیلی خوب و با برنامه با استقلال بازی کند و دو تیم بازی برابری را با هم داشتند، اما خدا را شکر استقلال در نهایت به پیروزی رسید. هر چند که استقلال چهار فینال دیگر در پیش دارد که این فینال از بازی امروز شروع می‌شود. بازیکنان استقلال نباید هیچ بازی‌ای را دست کم بگیرند و گول شش امتیاز اختلاف را بخورند. بازیکنان استقلال باید حرفه‌ای عمل کرده تا با همین دیدگاه حرفه‌ای فاتح بازی امروزشان.
شش امتیاز اختلاف باعث شده تا بگویند قهرمانی استقلال مسجل شده است و برعکس پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد، شما هم چنین  نظری دارید؟
 در سال‌های قبل ما بیشتر از این هم امتیاز داشتیم؛ اما حاشیه امنیتی برای استقلال ایجاد نکرد. من می‌گویم غفلت باعث می‌شود که امتیازها از دست برود و اتفاقات ناخوشایندی برای تیم استقلال بیفتد. بازی با شهر خودرو هم بازی متعادلی بود و با گل زیبای آرمان استقلال درست در لحظات پایانی برد.
زمانی که استقلال رمضانی را خرید؛ خیلی‌ها گفتند اگر او گلزن بود؛ برای پرسپولیس گل می‌زد! اما رمضانی در استقلال گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است.
هر بازیکنی که از تیمی به تیم دیگر می‌رود؛ فشارهایی را تحمل می‌کند تا بتواند خودش را ثابت کند اما آرمان با گل‌هایی که برای استقلال زد خودش را خیلی خوب ثابت کرد.
اما این روزها یامگا که بهترین گلزن استقلال بود نتوانسته در چند بازی اخیر گل بزند، همین نکته باعث نگرانی هواداران شده است، به نظر شما چه دلیلی باعث افت یامگا شده است؟
وقتی فرهاد در تمام بازی‌ها از این بازیکن و نظیر او استفاده می‌کند یعنی به توانایی‌اش اعتقاد دارد و فقط ملاکش گل زدن این بازیکن نیست. مهم نیست چه کسی در تیم گل بزند و همین که تیم استقلال به یکپارچگی رسیده خیلی خوب است.
استقلال در فصل جاری به آرامش خاصی رسیده است، فکر کنید چه عاملی باعث این آرامش شده است؟
 استقلال نخست این آرامش خود را مدیون هوادارانش است و بعد هم بازیکنان، مربیان و مدیریت خوب باشگاه. در فصل جاری بازیکنان اجازه ندادند حاشیه‌ای برای تیم به وجود آید، در فصل جاری همه چیز سر جای خودش است و همین نکته باعث شده تا استقلال آرامش داشته باشد.
استقلال امروز باید به مصاف تیم فولاد برود، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 استقلال همیشه جلوی فولاد مشکل داشته است. فولاد فوتبال بازی می‌کند و همین نکته باعث می‌شود این بازی تماشاگرپسند باشد اما امیدوارم در نهایت به سود استقلال تمام شود.
استقلال در فصل جاری به ثبات رسیده است، اما تماشاگران نگران فصل نقل و انتقالات و از دست دادن بازیکنان هستند.
 اجازه بدهید در مورد این مسائل آخر فصل به صورت مفصل حرف بزنیم و الان تمام دغدغه‌مان مربوط به چهار بازی پایان فصل باشد. اما به شخصه اعتقاد دارم که بازیکن نباید برای باشگاه تعیین تکلیف کند و به دنبال آپشن در قراردادش باشد. ما زمانی که بازی می‌کردیم مگر آپشن داشتیم؟
استقلال تاکنون نباخته است فکر می‌کنید بتوانند در چهار بازی پایانی هم این رکورد را حفظ کنند؟
 فرهاد دنبال ثبت رکورد نیست. همین که استقلال یاد گرفته خوب دفاع کند و گل نخورد اتفاق خیلی خوبی است.

Page Generated in 0.0047 sec