printlogo


کد خبر: 246619تاریخ: 1401/2/24 00:00
سوژه

 توضیحات جدید درباره پرونده‌های بین‌المللی
در انتظار صدور رأی پادو و استرا
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار صدور رأی پادووانی و استراماچونی هستند تا مقدمات لازم مالی را در این خصوص صادر کنند. در همین راستا محمد مؤمنی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون این ماجرا توضیحاتی ارائه کرده است: «پرونده استراماچونی هنوز در جریان است و رأی آن صادر نشده است. قطعاً معاون حقوقی زبده باشگاه استقلال جناب سمیعی در این زمینه هم اقدام‌های لازم را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند پاسخی منطقی و قانونی به این پرونده بدهد. ما خود را بالاتر از قانون نمی‌دانیم. بدهی پادووانی نیز پرداخت می‌شود اما آنچه او به عنوان غرامت از استقلال خواسته و یک رقم نجومی است (حدود 9 میلیون دلار) و چنین مسأله‌ای در محافل قضایی فوتبال بعید است که تصویب شود اما بدهی آقای پادووانی از طریق باشگاه پرداخت خواهد شد.»
 
 
هفته آخر ورزشگاه آزادی پر می‌شود؟
استقلال به دنبال مجوز صد درصدی تماشاگر
مدیران استقلال با نامه‌نگاری‌های مختلف در تلاش هستند برای بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌ام لیگ برتر مجوز ظرفیت صد درصدی ورزشگاه آزادی را دریافت کنند تا در صورت قهرمانی بتوانند جشن با شکوهی برگزار کنند. درخواست مدیران باشگاه استقلال ارجاع شده اما مسئولان در نهادهای مرتبط با این خواسته موافقت کنند یا خیر روشن نیست. موافقت با حضور صد درصدی هواداران استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان بستگی به شرایط گوناگون دارد. از یک سو مسائل مربوط به بیماری کرونا و از سوی دیگر آلودگی هوای پایتخت در ماه‌های اخیر احتمال دارد در نهایت نهادهای مرتبط را راضی به صدور مجوز ورود صد درصدی تماشاگران به این بازی نکند و حداکثر مجوز حضور نیمی از ورزشگاه آزادی برای برپایی جشن قهرمانی استقلال صادر شود. مسئولان ذی‌ربط هنوز پاسخی به باشگاه استقلال نداده‌اند اما قرار است تا قبل از هفته آخر این موضوع تعیین تکلیف شود و باشگاه استقلال بر اساس آن فراخوان بگذارد و بلیت بفروشد.
 
 
فرهاد ازعملکرد ژستد راضی است
مهاجم فرانسوی استقلال با اینکه نتوانسته بعد از دربی گلی برای آبی‌ها به ثمر برساند اما با عملکرد خود رضایت فرهاد مجیدی را به دنبال داشته و بعید است  بعد از بازی با فولاد خوزستان از روی نیمکت نظاره‌گر بازی باشد. ژستد روی گلی که رمضانی به ثمر رساند اثرگذاری مطلوبی داشت تا بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم هدف ایده‌آل در افکار سرمربی استقلال جا بیندازد. آن گل به این شکل رقم خورد که جلالی از جناح چپ توپ را ارسال کرد، ژستد به آسمان برخواست و توپ را برای حسین زاده مهیا کرد که ابتدا ضربه این بازیکن با دخالت دروازه‌بان شهرخودرو(بهزادی) به تیر خورد و دربرگشت رمضانی با جا گیری مناسب توانست دروازه را باز کند. درواقع ژستد جزو یکی از چهار بازیکنی بود که در این گل اثرگذاری داشت که با توجه به این آمار بعد از عبوراز یک جلسه محرومیت خود در بازی با فولاد به ترکیب استقلال باز می گردد.
 
 
بازگشت گل نخور به ترکیب اصلی
درترکیب امروز استقلال مقابل فولاد خوزستان، سید حسین حسینی را در قفس توری خواهیم دید. دروازه‌بانی که تا به امروز موفق شده آمار هر 271 دقیقه یک گل خورده را در کارنامه خود به ثبت برساند. گرچه رضایی نیز هرگاه در قفس توری استقلال بوده قابل قبول ظاهر شده اما تجربه بالای حسینی و آمادگی فوق‌العاده او در این بازی بیشتر به کار استقلال خواهد آمد و فرهاد مجیدی بار دیگر وظیفه حراست از دروازه تیمش را به دوش این دروازه‌بان خواهد سپرد. با توجه به اینکه حسینی انگیزه بسیاری برای رفتن به جام جهانی دارد، بازی گرفتن از او بهترین تصمیم برای فرهاد مجیدی محسوب می‌شود. حسینی تا کنون 7 بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده که آمار بسیار حیرت‌انگیزی است. حتی برخی کارشناسان اعتقاد دارند که حسینی باید در جام جهانی هم به عنوان دروازه‌بان اول برای تیم ملی بازی کند. شاید در بازی با کانادا شاهد حضورحسینی دردروازه تیم ملی باشیم.

 


Page Generated in 0.0059 sec