printlogo


کد خبر: 246615تاریخ: 1401/2/24 00:00
نمایش امیدوارکننده کاماوینگا برای فینال اروپا

رئال مادرید با پیروزی 6 بر صفر برابر لوانته در هفته سی‌و‌ششم لالیگا، یکی دیگر از بازی‌های تشریفاتی بعد از قهرمانی زودهنگامش را برد تا آمادگی و روحیه‌اش را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان افزایش دهد. کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو لوانته را 6 بر صفر شکست دادند که در این بازی عملکرد برخی از شاگردان کارلو آنچلوتی به طور خاص مورد توجه هواداران قرار گرفت. 
یکی از آنها ادواردو کاماوینگا بود که تحسین رسانه‌ها و هواداران را برانگیخت. هافبک فرانسوی در شبی که رئال‌مادرید، میهمانش را تحقیر کرد و باعث سقوط این تیم به دسته دوم شد، جزو بهترین‌های تیم پایتخت در کنار وینیسیوس، فرلان مندی، کریم بنزما و لوکامودریچ بود. اگرچه وینیسیوس جونیور هت‌تریک کرد، لوکا مودریچ دوباره در نقش سازنده گل ظاهر شد و بنزما بر شمار گل‌هایش اضافه کرد، اما این نمایش کاماوینگا در خط میانی بود که هواداران در فضای مجازی بیشتر درباره‌اش صحبت کردند. همکاری او با فدریکو والورده در قلب میدان یکی از مهم‌ترین مواردی بود که هواداران رئال‌مادرید را به قهرمانی تیمشان در اروپا امیدوار کرد.
یکی از کاربران فضای مجازی درباره نمایش بازیکن فرانسوی نوشت:«کاماوینگا و فده والورده کدهای تقلب رئال مادرید هستند.»
 دیگری نوشته است:«والورده و کاماوینگا جنون‌آمیزترین زوج فوتبالی در خط میانی از نظر فنی و فیزیکی است که می‌توانید تصورش را بکنید». کاربری دیگر هم نوشته است:«اگر برای خرید کاماوینگا 100 میلیون یورو هم می‌پرداختیم، ارزشش را داشت و من راضی بودم. او یک دوره جدید را برای رئال مادرید رقم زد. رئال باید با باشگاه رن تماس بگیرد و 100 میلیون یوروی دیگر به این باشگاه بابت فروش کاماوینگا بپردازد.»

Page Generated in 0.0058 sec