printlogo


کد خبر: 246611تاریخ: 1401/2/24 00:00
خبر

 لواندوفسکی قراردادش را با بایرن تمدید نمی‌کند
روبرت لواندوفسکی قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نخواهد کرد. قرارداد فعلی او تا پایان فصل بعد است، اما این مهاجم لهستانی ممکن است در تابستان پیش رو فروخته شود. در ماه‌های اخیر، صحبت‌های زیادی از پیوستن او به بارسلونا مطرح شده است. لواندوفسکی از مذاکرات تمدید قراردادش با بایرن ناراضی بود و در روز قطعی شدن قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا گفت: «به‌زودی جلسه‌ای خواهیم داشت، اما هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. من حواسم هست که چه شده. اوضاع برای من آن‌قدرها آسان نیست.» بایرن به این ترتیب با تصمیم دشواری روبه‌رو است: فروش لواندوفسکی، بدون داشتن جانشین مشخصی برای او، یا نگه داشتن یک بازیکن ناراضی و از دست دادنش به‌صورت رایگان در انتهای فصل بعد؟ اخیراً هم مشخص شده که کریم ادیمی، که زیر نظر بایرن مونیخ بود، راهی بوروسیا دورتموند خواهد شد.
 
اولویت لیورپول: تمدید قرارداد صلاح
لیورپول پس از اعلام خبر پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، قصد ندارد یک مهاجم جدید خریداری کند. اولویت آنها این است که با صلاح قرارداد جدیدی امضا کنند و یک هافبک بخرند. اورلین چوامنی در لیست این باشگاه است.
 
دی‌یونگ به منچستر یونایتد نمی‌رود
منچستریونایتد قادر به خرید فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا نخواهد بود. بارسا حاضر است او را با قیمت 60 میلیون یورو بفروشد، اما اولویت دی‌یونگ بازی در لیگ قهرمانان اروپا است و منچستریونایتد به این رقابت‌ها نرسیده است.
 
 چلسی به‌دنبال سانگاره
چلسی خواهان جذب ابراهیما سانگاره، هافبک پی‌اس‌وی آیندهوون است. این باشگاه حاضر نیست مبلغ درخواستی وستهم برای دکلان رایس (100 میلیون پوند یا بیشتر) را بپردازد و به این ترتیب این هافبک 24ساله ساحل عاجی را با قیمت 30 میلیون پوند می‌خرد.
 
منچسترسیتی به‌دنبال دی‌یونگ نیست
منچسترسیتی قصد ندارد برای خرید فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا وارد عمل شود. آنها به فکر جذب این بازیکن بوده‌اند، اما حالا دیگر علاقه‌ای به او ندارند. گواردیولا با جدایی فرناندینیو از منچسرسیتی به خرید یک هافبک دفاعی فکر می‌کند اما دی یونگ در برنامه‌های او جایی ندارد.
 
قرارداد پردرآمد در انتظار وینیسیوس
رئال مادرید یک قرارداد پردرآمد را به وینیسیوس جونیور پیشنهاد خواهد داد. این مهاجم برزیلی در این فصل خوش درخشیده و دستمزدش افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
 
 لائوتارو بعدی به کدام باشگاه می‌رود؟
اتلتیکو مادرید، سویا، یوونتوس، آرسنال، تاتنهام، اینتر و میلان به‌دنبال جذب چارلی آلکاراس هستند که از او به‌عنوان لائوتارو مارتینس بعدی یاد می‌شود. این بازیکن 19ساله راسینگ، ولوز و پی‌اس‌وی آیندهوون را هم خواهان خود می‌بیند. آلکاراس تا سال 2026 با راسینگ قرارداد دارد و قیمت او بسیار بالا خواهد بود.
 
قرارداد جدید یونایتد با پدیده‌اش
الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد کرد. او بهترین بازیکن جوان سال باشگاه شده و ماه گذشته هم اولین بازی‌اش در تیم اصلی را برابر چلسی تجربه کرد. او در فینال جام حذفی جوانان دو گل زد و کمک کرد تیمش قهرمان شود.
 
یوونتوس مطمئن از جذب پوگبا
مقامات یوونتوس بر این باورند که پل پوگبا را جذب خواهند کرد. پاری‌سن‌ژرمن هم به‌دنبال این هافبک منچستر یونایتد است و رئال مادرید هم او را زیر نظر دارد. پوگبا با اتمام قراردادش با منچستریونایتد، بازیکن آزاد خواهد شد و یوونتوس حاضر است به او 160هزار پوند در هفته دستمزد بپردازد.

 


Page Generated in 0.0053 sec