printlogo


کد خبر: 246604تاریخ: 1401/2/24 00:00
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال
لیگ برتر همچنان داغ است

پیش بازی
اکبر منتشلو   
 
بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی امروز برگزار خواهد شد که همچنان تنور این رقابت‌ها داغ است و هر هفته امکان جابه‌جایی در بالا و پایین جدول نیز وجود دارد.
 با وجود فاصله خوب صدرنشین با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی، همچنان امکان جابه‌جا شدن در بالای جدول وجود دارد و همچنین با وجود تداوم قعرنشینی شهرخودرو مشهد، در انتهای جدول هم امکان جابه‌جایی وجوددارد.
 
هوادار – فجرسپاسی
عنایتی در اندیشه جبران
ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه پاس قوامین تهران
داور: مهدی سیدعلی
 کمک‌ها: حسین ظهیری، حمیدرضا افشون
هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی توانسته روند رو به رشد خوبی را طی کند و با 31 امتیاز در رده دهم جدول ایستاده است. شاگردان عنایتی هفته گذشته در رویارویی با تراکتورسازی سه امتیاز بازی را از دست دادند و نتوانستند به هدفشان که کسب حداقل امتیاز در بیرون از خانه بود، برسند و حالا در رویارویی با فجر در این هفته به‌دنبال جبران شکست هفته گذشته و کسب سه امتیاز در خانه خواهند بود. در مقابل فجرسپاسی که همچنان سایه سنگین سقوط را بر سر خود احساس می‌کند و با 17 امتیاز در رده پانزدهم جدول است هفته گذشته در رویارویی با نفت مسجدسلیمان، در خانه‌اش نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و به یک امتیاز قناعت کرد.
 
نفت مسجدسلیمان – نساجی مازندران
فرار از آتش!
ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: محمدحسین ترابیان
کمک‌ها: محمدرضا مدیر روستا، علی رعیت
نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی در جدول ندارد و در لبه پرتگاه قرار گرفته است. این تیم با 19 امتیاز و تنها 2 امتیاز تا سقوط فاصله دارد. نفت مسجدسلیمان هفته گذشته در رویارویی با تیم پایین‌تر از خودش، یعنی فجر به تساوی بیرون از خانه رسید و در این هفته به‌دنبال کسب سه امتیاز و فرار از منطقه خطر خواهد بود. این تیم قصد ندارد بیشتر از این امتیاز از دست بدهد تا شرایطش بدتر نشود. در مقابل حریف این هفته نفتی‌ها، شرایط خوبی در جدول دارد، اما این تیم در روزهای اخیر گرفتار حواشی شده و سرمربی موفق خود را از دست داده است. نساجی هفته گذشته هم در رویارویی با مس رفسنجان، در خانه‌اش باخت و احتمالاً انگیزه زیادی برای این بازی بیرون از خانه هم نخواهد داشت.
 
مس رفسنجان – گل گهرسیرجان
دربی هیجان و کـری
ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
داور: حمید حاج ملک
کمک‌ها: عباس پورحیدری، سیدامیر قاسمی
همسایه‌های جدول رده‌بندی و تیم‌های خوب لیگ برتر در این هفته به مصاف هم خواهند رفت. مس رفسنجان با 41 امتیاز و با بازی‌های خوبش در رده پنجم جدول است و هفته گذشته در رویارویی با نساجی مازندران و بیرون از خانه، به پیروزی رسید و سه امتیاز را کسب کرد. این تیم در این بازی خانگی قطعاً به‌دنبال کسب سه امتیاز است. در مقابل مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان با 39 امتیاز در رده ششم جدول است. 
این تیم هم در هفته گذشته در رویارویی با آلومینیوم اراک به سه امتیاز بازی دست یافت و حالا به فکر رسیدن به رده‌های بالاتر است. این بازی با توجه به بازی‌های هر دو تیم و البته جایگاه آنها در جدول، بازی حساسی است و نباید تماشای این بازی را از دست داد.
 
شهرخودرو – پیکان
آخرین روزهای امیدواری
ساعت ۲۰، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور: احمد محمدی
کمک‌ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی
شهرخودرو با 15 امتیاز در قعر جدول نشسته و امید زیادی برای جدا شدن از قعر جدول هم ندارد. هر چند این تیم در رویارویی با صدرنشین در هفته گذشته، بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما سه امتیاز این بازی را از دست داد و فاصله بیشتری از دیگر تیم‌های پایین جدول گرفت. اما این هفته رقیب شهرخودرو، چندان انگیزه‌ای برای بازی ندارد و شاید شهرخودرو بتواند به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. پیکان با 33 امتیاز در رده هفتم جدول ایستاده و هفته گذشته را هم با باخت مقابل سپاهان سپری کرد. 
این تیم نه استرس سقوط دارد و نه امیدی به رسیدن به جمع مدعیان و این فرصت خوبی برای مشهدی‌ها خواهد بود تا با پیکان‌‌سواری به رده بالاتر صعود کنند.
 
آلومینیوم اراک – صنعت نفت آبادان
 چشم به جایگاه میهمان
ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
داور: ایمان کهیش
 کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی، محمد هاشمی‌نسب
آلومینیوم اراک در حالی در این هفته از رقابت‌ها به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت که این تیم با 31 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و فاصله یک امتیازی با رقیب این هفته خود دارد و امیدوار است با برد مقابل صنعت نفت آبادان جایگاه این تیم را در جدول تصاحب کند. اراکی‌ها هفته گذشته با دو گل مغلوب گل‌گهر سیرجان شدند و در این بازی خانگی به‌دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی خواهند بود. در مقابل آبادانی‌ها با 32 امتیاز در رده هشتم جدول هستند و هفته‌های اخیر را با ناکامی سپری کرده‌اند، آنها در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان با یک گل شکست خوردند و بخوبی می‌دانند با شکست مقابل حریف این هفته، اوضاع آنها در جدول به هم خواهد ریخت.
 
ذوب‌آهن – تراکتور
تراکتور، ذوب می‌شود
ساعت ۲۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی
 کمک‌ها: محمد عطایی، مرتضی یوسف شهریاری
ذوب‌آهن اصفهان با 32 امتیاز در دره نهم جدول ایستاد و چندان فشاری روی این تیم وجود ندارد. 
اصفهانی‌ها هفته گذشته در رویارویی با پرسپولیس به یک امتیاز باارزش دست یافتند و حالا امیدوار هستند باز هم در این هفته به امتیاز برسند. در مقابل تراکتورسازی با 24 امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده و البته طی هفته‌های اخیر روند رو به رشدی را سپری کرده است. 
تراکتورسازی هفته گذشته در مصاف با هوادار توانست با به ثمر رساندن 3 گل، سه امتیاز بازی را بگیرد و حالا هم به‌دنبال ذوب کردن ذوب‌آهن و رسیدن به سه امتیاز این هفته هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 

Page Generated in 0.0062 sec