printlogo


کد خبر: 246602تاریخ: 1401/2/24 00:00
دعوای ادامه‌دار الهامی و نساجی
ساکت: قلعه‌نویی گفته بود بیانیه ندهید

بعد از برکناری ساکت الهامی گزارشی نوشتیم که البته به خیلی موارد به رسم امانت اشاره نکردیم تا به وقتش. آن روز از قول ساکت نوشتیم که اگر باشگاه شفاف‌سازی نکند خودش حرف‌هایش را می‌زند که زد. 
سرمربی مستعفی نساجی تمام آنچه که ما در لفافه اشاره کرده بودیم را بر زبان آورد. او روی صحبتش با مدیرعامل باشگاه است و البته رفاقتی که مالک باشگاه با امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی دارد: «به رختکن رفتم. به ایزد سیف‌الله‌پور گفتم وقتی باشگاه آلومینیوم به‌مدت دو هفته این مقدار بیانیه و صحبت‌های نامناسب را مطرح کردند، شما به‌عنوان مدیرعامل باشگاه از مربی‌تان حمایت نکردید؟ عیب ندارد بیانیه ندادید چون امیر قلعه‌نویی گفته بود بیانیه ندهید. چرا 90 دقیقه بازی اراک فحش‌های رکیک خانوادگی شنیدیم، مگر مربی شما نبودیم؟ چرا بابت این موضوع مطالبه‌گری نکردید؟ ایزد سیف‌الله‌پور در حین این صحبت‌ها، صدایم را ضبط می‌کردند. به او گفتم زن و بچه شما که در کانادا زندگی می‌کنند زن و بچه هستند، زن و بچه ما که در ایران زندگی می‌کنند و فحش می‌شنوند زن و بچه نیست؟ هر چه به ما گفتند به شما هم گفتند.»
او می‌پذیرد که درباره مالک باشگاه تندروی کرده است: « من در مورد آقای حدادیان کمی تندروی کردم. صادقانه باید بگویم در مورد او اشتباه کردم و نباید درباره نقش او در فوتبال صحبتی می‌کردم. حدادیان جز خوبی و برادری چیزی نداشته است. همه مسائل رختکن همین درگیری‌های لفظی با مدیر نساجی بود. گفتم الان که تیم شما قهرمان شده حکم، حکم شماست. من از حق بچه‌هایم (بازیکنانم) نمی‌گذرم. به سیف‌الله‌پور گفتم مرد نیستی. چون رو در رو گفتم. او همه این صداها را ضبط کرد و به آقای حدادیان داد. مالک باشگاه از جیبش خرج می‌کند. با شنیدن این حرف‌ها ناراحت می‌شود و حق دارد. خدا به خاطر مردم مازندران عزت داد. در مورد حدادیان اشتباه کردم. این صحبت‌ها را نمی‌گویم که برگردم. دیگر با او همکاری نمی‌کنم اما اشتباهم را می‌پذیرم. دوست دارم رفاقتمان بماند. مانند کسانی که با حدادیان رفیق هستند اما با او کار نمی‌کنند. فشاری که روی من بعد از باخت مقابل مس آوردند واقعاً زیاد بود. این رسم مردانگی نبود که صدایم را ضبط کنند و به مالک بدهند. به هر حال مالک هم تحت فشار است. اگر می‌خواهند این قضیه را بگویند با واقعیات و جزییات بگویند. خدا آنقدر بزرگ است که مرا از دستیاری ماشین‌سازی به سرمربیگری تراکتور رساند و قهرمانش کردم. بعد محرومیت، تیم نساجی را تحویل گرفتم که خیلی‌ها جرأت قبول کردن پیشنهاد آن را نداشتند و 9 امتیاز گرفتم. حالا هم که قهرمان جام حذفی شدیم. خدا خیلی بزرگ است. به دیده منت حکم قطع همکاری‌ام را می‌پذیرم. ای کاش به جای 3 روز 10 روز خوشحال 
می‌شدند.»
الهامی شایعه درگیری با مدافعش را تکذیب می‌کند: «شایعات مربوط به صابر حردانی، بچگانه است. من که می‌دانم چه کسی پشت ماجرا است. حتی بیانیه نساجی جوری است که مردم را به سمت خاصی سوق بدهند. آقای حدادیان در ذاتشان چنین چیزی نیست و چنین آدمی نیستند. از طریق یک کانال خاص حرف دروغ را پخش کردند. من روی سفره پدر و مادرم بزرگ شدم اما در مورد سیف‌الله‌پور هیچ چیز نمی‌گویم. آقای سیف‌الله‌پور! فرهاد کوچک‌زاده و علی امینی، خانم اقدم، وحید فاضلی و مجید جلالی بد بودند و فقط تو خوب هستی؟ باید حرمت نان و نمک را نگه دارید.گفته بودم جنازه‌ام بیفتد نمی‌گذارم نساجی بیفتد. دور رفت مقابل استقلال گفتم نساجی را به آسیا می‌برم. همه به من خندیدند! بعضی‌ها که داخل تیم نیستند فکر نمی‌کردند استقلال را شکست بدهیم.»
اما ایزد سیف‌الله‌پور تصمیم دارد در شرایط فعلی هیچ حرفی درباره ادعاهای ساکت الهامی نزند: «من در این مورد فعلاً صحبتی نمی‌کنم ولی به وقتش خیلی مسائل برای مردم روشن می‌شود. در صحبت‌هایی که انجام شده اسم نفراتی آورده شده که بهتر است آنها صحبت کنند و حقایق را بازگو کنند تا مشخص شود چه کسی صادقانه حرف می‌زند.»
 

Page Generated in 0.0064 sec