printlogo


کد خبر: 246598تاریخ: 1401/2/24 00:00
مصاحبه

خیال‌مان راحت شد
ساغلام: بازی با ذوب‌آهن فینال است
ارطغرل ساغلام سرمربی تراکتور درباره شرایط تیمش می‌گوید: «از لحاظ جسمی و فیزیکی تراکتور در شرایط بسیار خوبی است و در بازی با هوادار شاهد این موضوع بودید.  هرچند کسب هفت امتیاز در سه بازی اخیر جایگاه ما را در جدول زیاد تغییر نداد اما فاصله امتیازات با تیم‌های پایین جدولی را بیشتر کردیم. خیال و کارمان از این لحاظ 
راحت‌تر شد.» 
آنها برای بازی با ذوب‌آهن آماده شده‌اند: «می‌دانیم مقابل تیم بسیار خوب ذوب‌آهن بازی سختی خواهیم داشت اما به بازیکنان‌مان گفتیم این بازی برای ما تقریباً فینال این فصل است. برای همین مانند بازی‌های فینال یا تعیین کننده قهرمانی، با ذوب‌آهن بازی خواهیم کرد. امیدوارم این بازی را هم مانند سه بازی قبلی که خوب تمام کردیم، با پیروزی تمام کنیم. فشار کاری که در طول این فصل روی تیم، هواداران و بویژه طرفداران بود از بین می‌بریم و باقی مانده فصل را با خیال راحت تری ادامه خواهیم داد.»
ساغلام شایعه ارائه لیست برای فصل آینده را تکذیب می‌کند: «هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام. ما اهداف کوتاه‌مدت داشتیم و هدف‌مان این بود تیم را از این وضعیت از لحاظ امتیازی بیرون بیاوریم. باید امتیازاتی می‌گرفتیم که لیگ را به خیر بگذرانیم و ان‌شاء‌الله برای سال بعد تیم بهتری بسته شود. بعد از بازی با ذوب‌آهن که امیدوارم با پیروزی ما تمام شود، برنامه‌ها را با باشگاه بررسی می‌کنیم اما فعلاً چنین موردی نیست. تمرکز، هدف و انگیزه ما بازی با هوادار که آن را گذراندیم و البته دیدار پیش رو با ذوب‌آهن است.
او درباره دلیل بازی نکردن اکبر ایمانی با وجود رفع مصدومیتش این‌طور می‌گوید: «ایمانی حدود ۴۵ روز و واسعی حدود ۲۵ روز از تمرینات دور بودند. مصدومیت را پشت سر گذاشته‌اند و با تیم شروع به تمرین کرده‌اند اما بعد از این مدت دوری از تمرین بازیکن برای بازی کردن نیاز به زمان دارد. خدا را شکر کارهایشان خوب پیش می‌رود و اگر این هفته هم نشد از هفته آینده سعی داریم از آنها استفاده کنیم.»
 
 
گرشاسبی: صعود فولاد حاصل تلاش همه عوامل تیم است
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره صعود تیمش در رده‌بندی جهانی می‌گوید: «همان‌گونه که شاهد هستیم تیم فولاد با وجود چالش‌های به‌وجود آمده در ابتدای رقابت‌های لیگ، اکنون خود را به شکوفایی نزدیک کرده و به زعم کارشناسان فوتبالی کشور جایگاه قابل قبولی در رقابت‌های لیگ برتر دارد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که منجر به صعود به‌عنوان‌ برترین تیم گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد. من همواره به این اصل اعتقاد دارم که «پایان هر سختی، آسانی است» و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم. شرایط تیم با توجه به بسته بودن پنجره در آغاز رقابت‌ها سخت بود اما با پشتکار عوامل تیم، لطف خدا و حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیأت مدیره، محدودیت‌ها در حال رفع کامل است و تیم فولاد با سرمربیگری آقای جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت حرفه‌ای تبدیل شده است.» 
او با اشاره به هزینه تیمش نسبت به تیم‌های آسیایی این‌طور می‌گوید: «اینکه تیم فولاد به‌عنوان دومین تیم کم‌هزینه غرب آسیا توانسته به مرحله یک‌هشتم صعود کند و در رده‌بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد، نشان از تلاش و یکدلی اعضای تیم و رعایت اصول حرفه‌ای‌گری در تمامی ارکان تیم است.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec