printlogo


کد خبر: 241169تاریخ: 1400/10/30 00:00
مهاجمی که دلار می‌گیرد باید بهتر بازی کند
موسوی: استقلال به یک دلیل می‌تواند قهرمان شود

مهدیه دریابیگی  
 
این روزها استقلال شرایط خوبی دارد و به‌دلیل صدرنشینی فعلاً هیچ منتقدی نمی‌تواند انگشت انتقاد را به طرف این تیم نشانه برود. در همین راستا علی موسوی مهاجم سابق استقلال معتقد است که هیچ تیمی در حال حاضر زیبا بازی نمی‌کند و نباید فرهاد مجیدی به‌دلیل زیبا بازی نکردن تیمش توسط منتقدان سرزنش شود.
استقلال قهرمان نیم‌فصل شد و توانسته فعلاً رضایت هواداران را بعد از سال‌ها به دست آورد. نظر شما در خصوص صدرنشینی استقلال و شرایط این تیم تاکنون چیست؟
 باید این صدرنشینی را به فال نیک بگیریم. استقلال توانست نیم فصل را خیلی خوب تمام کند. نکته اینجا است که رقبای استقلال مثل سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری چندان قوی نیستند و خوب بازی نمی‌کنند. این فرصت خوبی است که استقلال از شرایط موجود استفاده کرده و بتواند قهرمان لیگ بیست و یکم شود. این را باید به پیشکسوتان و منتقدان استقلال که به خاطر خوب بازی نکردن، این تیم را سرزنش می‌کنند، بگویم که نیاز به خوب بازی کردن نیست و اگر در این فصل استقلال قهرمان شود، دل هواداران بعد از سال‌ها شاد می‌شود.
چند روز پیش استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی نتوانست به مصاف پیکان برود آن هم به دلیل داشتن تعداد زیادی بازیکن کرونایی که همین مسأله باعث حرف و حدیث بسیاری شد! نظر شما در خصوص لغو این بازی و انتقاداتی که شد، چیست؟
 به هر حال این مسأله به تأیید فدراسیون رسید و استقلال چند وقت پیش با پیکان بازی کرد و سه گل به این تیم زد. پس ترسی از این تیم نداشته که بخواهد بهانه تراشی کند و داشتن بازیکنان کرونایی را بهانه بیاورد. همیشه حرف و حدیث اطراف تیم‌های بزرگ زیاد است و نباید استقلالی‌ها به این حرف‌ها توجه کنند.
در لا به لای حرف‌های خود به این نکته اشاره کردید که هیچ تیمی در فصل جاری خوب بازی نمی‌کند! فکر می‌کنید دلیل این مسأله چیست؟
 تیم‌های ما زیبا بازی نمی‌کنند چون سال‌هاست که ما بازیکن خلاق و ستاره در لیگ نداریم و تیم‌ها باید با همین بضاعت به میدان بروند. به همین دلیل است که می‌گویم نباید استقلال بابت این مسأله سرزنش شود.
اگر استقلال در بازی با هوادار حاضر شود، این تیم به تعطیلات نیم‌فصل می‌رود. در این فرصت به دست آمده استقلال باید کدام نقطه ضعف خود را برطرف کند تا در نیم‌فصل دوم با اقتدار بیشتری بازی کند؟
 استقلال از بازی‌های آسیایی حذف شد و چون نباید در آسیا شرکت کند، به نظرم نیازی نیست بازیکن جدیدی بگیرد و در فرصت به دست آمده فقط باید نقاط ضعف خود را برطرف کند. من فکر می‌کنم استقلال می‌تواند با همین بازیکنان قهرمانی را به دست آورد.
این روزها به ژستد انتقاد زیادی می‌شود و منتقدان بر این باور هستند که ژستد خوب بازی نمی‌‌کند و نمی‌تواند گل بزند، نظر شما در این خصوص چیست؟
 هر مربی به بازیکنی بازی می‌دهد و از او راضی است که تفکرات وی را در زمین پیاده می‌کند. البته باید بگویم این انتقادات طبیعی است چون بازیکن خارجی که به دلار پول می‌گیرد باید چند پله بالاتر از بازیکن داخلی باشد.
فکر می‌کنید صدرنشینی حاصل چیست؟
 حاصل زحمت بازیکنان و کادرفنی است و فکر می‌کنم در فصل جاری فرهاد بتواند با استقلال قهرمان شود.

Page Generated in 0.0066 sec