printlogo


کد خبر: 241167تاریخ: 1400/10/30 00:00
خبر

 استقلالی‌ها در آرزوی سلامتی چینی
علی چینی، بازیکن و مربی تیم استقلال به دلیل نارسایی کلیوی چند روزی است در بیمارستان بستری شده است. 
چینی که چندین سال است مشکل نارسایی کلیوی دارد، منتظر جواب آزمایش‌های خود است تا در صورتی که نیاز به دیالیز نداشته باشد، از بیمارستان مرخص شود. بازیکن سابق استقلال روز گذشته ابراز امیدواری کرد که نیاز به دیالیز نداشته باشد. علی لطیفی، دوست و همبازی علی چینی هم در صفحه شخصی خود از هواداران و فوتبالدوستان خواست برای سلامتی چینی دعا کنند. علی چینی زمان مربیگری منصوریان در استقلال یکی از دستیاران او بود و حالا به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان بستری است.
 
 
قسط اول قرارداد؛ مشکل استقلال با خارجی‌ها
فرهاد مجیدی قبل از پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد استقلال برای تقویت خود احتیاج به چند بازیکن جدید از جمله دو مهره خارجی دارد البته فرهاد زمانی این خواسته را مطرح کرد که هنوز حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده بود ولی با وجود وقوع این اتفاق تلخ، هنوز مقامات باشگاه در مورد رد خواسته سرمربی تیم‌شان حرفی نزده‌اند و به نظر می‌رسد قاعده خرید دو بازیکن خارجی حداقل روی کاغذ همچنان برقرار است اما در این رابطه یک مشکل وجود دارد که باید حتماً تا زمان توافق نهایی با مهره‌های خارجی جدید مرتفع شود. استقلال به لحاظ مالی دچار دردسر شده و حساب بانکی این باشگاه طی روزهای قبل بسته بود به همین خاطر مقامات باشگاه باید در صورت جدی شدن بحث حضور خارجی‌های تازه نفس در این تیم به هر طریق ممکن پول جور کنند و قسط اول قرارداد این نفرات را پرداخت نمایند چون بسیار بعید به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقاتی که طی سالیان گذشته رخ داده، بازیکنان خارجی حاضر بشوند بدون دریافت قسط اول قراردادشان با تیم‌های ایرانی توافق کنند.
 
 
 احتمال خروج آرش قوت گرفت
بازیساز خارجی به جای رضاوند
آرش رضاوند یکی از بازیکنانی است که در دوران حضورش نتوانسته رضایت حداکثری هواداران را برآورده کند. این بازیکن به حدی از توقعات دور بود که هواداران استقلال در برخی بازی‌ها از فرهاد مجیدی خواستند حتی یک دقیقه هم به او بازی ندهد. البته مجیدی تا حدی مخالف این توصیه‌ها پیش رفت و دقایقی به رضاوند بازی داد. با این حال جدایی رضاوند از استقلال محتمل است و هیچ بعید نیست که در روزهای آتی، هافبک خارجی به جای این بازیکن به استقلال ملحق شود. رضاوند نیز بی‌میل نیست در شرایط کنونی فضای آرام‌تری را تجربه کند. مقصد او اما هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود فولاد او را هم می‌خواهد!
 
 
 

 


Page Generated in 0.0059 sec