printlogo


کد خبر: 241166تاریخ: 1400/10/30 00:00
تراژدی تلخ برای استقلال؟
نگران آمادگی بدنی آبی‌ها

 جواد حسینی
 
ورود کرونا به اردوی استقلال فارغ از لغو بازی‌های این تیم برنامه‌ریزی آماده‌سازی نیم فصل این باشگاه را نیز بشدت دچار اختلال می‌کند تا حدی که اگر تعداد بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم بالا باشد تیم مجیدی بدون پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی نیم فصل راهی مسابقات خواهد شد.
از طرفی با توجه به جدایی برخی بازیکنان، بازیکنان تازه‌ وارد که در تعطیلات نیم فصل به مجموعه بازیکنان این تیم ملحق خواهند شد نیز مجبورند بدون هماهنگی کافی در کنار استقلال حضور پیدا کنند که این مسأله می‌تواند منجر به نیمکت‌نشینی طولانی آنها در آغاز دوباره مسابقات شود.
اما بزرگترین کابوس ترسناک برای هواداران استقلال افت محسوس این تیم پس از شروع دوباره بازی‌های لیگ بیست و یکم است که حالا با توجه به تعطیلی تمرینات تیم این خطر بیشتر از هر زمانی آبی‌پوشان پایتخت را تهدید می‌کند.
استقلال در تعطیلی قبلی مسابقات لیگ برتر دچار افت محسوسی شد تا جایی که چهار تساوی پی در پی در کارنامه مربیگری استقلال مجیدی به ثبت رسید و فشار بیش از اندازه‌ای را به تیم او وارد کرد تا شاگردانش زیر بار فشار روانی ناشی از تساوی‌های سریالی به میدان بروند. حالا نیز این موضوع بشدت استقلال را تهدید می‌کند.
و اما مسأله دیگر اینکه استقلال به اعتقاد کارشناسان متخصص در رقابت‌های نیم فصل نخست لیگ برتر از نظر بدنسازی با مشکلات جدی و اساسی رو‌به‌رو بود که این حقیقت زیر سایه صدرنشینی نیم فصل آنها و شکست‌ناپذیری آبی‌پوشان پنهان ماند اما عدم بدنسازی استاندارد و حرفه‌ای در تعطیلات نیم فصل دوم می‌تواند بزرگترین چالش مجیدی باشد که ممکن است این مسأله تکرار موفقیت بازی‌های دور رفت را برای او و شاگردانش با چالش جدی مواجه کند.
شاید اگر کادرفنی و بازیکنان استقلال قدری با ملاحظه‌تر عمل می‌کردند و پروتکل‌های بهداشتی را بدرستی رعایت می‌کردند چنین شرایطی را تحمل نمی‌کردند اما پاتک کرونا به اردوی استقلالی‌ها می‌تواند بزرگترین تراژدی را برای استقلال رقم بزند و قهرمانی آنها قربانی این اتفاق شود.

Page Generated in 0.0054 sec