printlogo


کد خبر: 241165تاریخ: 1400/10/30 00:00
نارضایتی برخی مدیران از جدایی احتمالی رشید
مظاهری انتقال شماره یک استقلال

رضا حمیدی  

حجم عظیمی از خبرهای استقلال در هفته‌های اخیر به رشید مظاهری اختصاص داشته و این دروازه‌بان به سوژه اصلی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تبدیل شده است. باشگاه فولاد خوزستان شاید اولین باشگاهی بود که برای جذب این دروازه‌بان ابراز علاقه کرد و بعد از آن نیز صحبت از احتمال حضور رشید در باشگاه پرسپولیس شد. در این میان زمزمه‌هایی درباره حضور مظاهری در باشگاه سپاهان نیز به گوش می‌رسد که این نشان می‌دهد دروازه‌بان نیمکت‌نشین استقلال همین حالا که بدترین دوران بازی خود را در استقلال سپری می‌کند، پیشنهاد‌های قابل توجهی دارد و همچنان مورد اعتماد تیم‌های مطرح فوتبال ایران محسوب می‌شود. دلیل قرار گرفتن رشید مظاهری در میان انبوهی از خبرهای نقل و انتقالاتی بی‌میلی مجیدی به ادامه همکاری با این دروازه‌بان است.
سرمربی استقلال از ابتدای این فصل به دلایلی که بارها در رسانه‌ها به آن اشاره شد، راضی به ادامه همکاری با این دروازه‌بان نبود (یکی از دلایل مجیدی امتناع از سفر این دروازه‌بان به عربستان است) اما درنهایت مظاهری با کاستن از دستمزدش توانست یک فصل دیگر با استقلال قرارداد امضا کند. با این حال اما مجیدی در طول نیم‌فصل فقط یک بار به اجبار مظاهری را به ترکیب تیمش فرستاد و در بازی‌هایی که ترجیح می‌داد حسینی را نیمکت‌نشین کند نیز از علی رضایی بهره گرفت.
 این وضعیت گویای بی‌میلی سرمربی استقلال به ادامه فعالیت مظاهری در استقلال است اما از آن سو مدیران باشگاه استقلال نیز در ارزیابی‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که حتی معاوضه این دروازه‌بان با گزینه‌های مورد نظر نیز چندان به سود استقلال نیست و باشگاه از جدایی مظاهری سودی نخواهد برد. حتی مصطفی آجورلو نیز به این موضوع اشاره کرده و رضایت قطعی از انتقال مظاهری به فولاد ندارد. با وجود این اما مدیرعامل باشگاه استقلال که از ابتدای فصل تا‌کنون تلاش کرده همه آنچه فرهاد مجیدی می‌خواهد را برایش فراهم کند، درنهایت ممکن است با این درخواست سرمربی هم موافقت کرده و مظاهری را آزاد کند اما سرمربی استقلال نیز باید تمام زوایای این جدایی را تحلیل و با آگاهی کامل تصمیم خود را نهایی کند. بدون شک اگر حسینی در نیم‌فصل دوم با مصدومیت مواجه شود، علی رضایی کم‌تجربه بعید است که در کوران بازی‌های سخت بتواند دروازه‌بان مطمئنی برای استقلال باشد و مجیدی باید خودش را آماده چنین روزهایی بکند.
به هرحال تردید برای جدا شدن رشید مظاهری ذهن مدیران باشگاه استقلال بخصوص آجورلو را سخت مشغول به خود کرده و در این میان حتی زمزمه پیوستن این دروازه‌بان به تیم‌های خارجی نیز به گوش می‌رسد که البته خبری چندان باورکردنی نیست. مظاهری به احتمال زیاد هفته آینده طبق توافقی که میان باشگاه استقلال و باشگاه فولاد خوزستان انجام خواهد شد، به این تیم خواهد رفت تا جواد نکونام را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. به جای مظاهری نیز استقلال صالح حردانی را جذب خواهد کرد. بازیکنی که در پست دفاع-هافبک راست بازی می‌کند. بدون شک حردانی بازیکن با ظرفیتی است که استقلال خواهان به خدمت گرفتن اوست اما پرواضح است که نیاز اصلی استقلال در نقل وانتقالات نیم‌فصل جذب بازیکنی در این پست نیست.
به هرحال باید در نیم‌فصل دوم نتیجه این انتقال را به نظاره نشست و شاید برخلاف تصور، سرمربی استقلال بتواند حرف خود را به کرسی نشانده و به همه بفهماند که رفتن مظاهری به سود استقلال بوده است.

Page Generated in 0.0055 sec