printlogo


کد خبر: 241161تاریخ: 1400/10/30 00:00
اتلتیک بیلبائو – بارسلونا؛ جام حذفی اسپانیا
تکرار فینال فصل پیش

اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم اخیراً در سوپرجام اسپانیا حضور داشتند و به رئال مادرید باختند. اتلتیک بیلبائو بازی قبلی خود در کوپا دل‌ری را برابر مانچا رئال با نتیجه دو بر صفر برده است و حالا به مرحله یک‌ هشتم نهایی رسیده است. آنها دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها هستند و 23 بار قهرمان آن شده‌اند. این تیم 16 بار هم به نایب‌ قهرمانی رسیده است. اما آخرین قهرمانی آنها در جام حذفی به سال 1984 برمی‌گردد که در فینال، بارسلونا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بردند.
تیم مارسلینو در پنج بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها، سه برد داشته است. آنها البته در فینال سال گذشته این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر صفر به بارسلونا باختند، ولی در این فصل لالیگا توانستند این تیم کاتالان را با تساوی یک بر یک متوقف کنند.
بارسلونا موفق‌ترین تیم تاریخ کوپا دل‌ری است و 31 قهرمانی دارد. تیم ژاوی در بازی قبلی خود در این رقابت‌ها، لینارس دپورتیوو را با نتیجه دو بر یک شکست داد.
 
اخبار دو تیم
اتلتیک بیلبائو در این مسابقه اونای نونیس، اونای ونسدور و آسیر ویالیبره را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اما به نظر می‌رسد که مارسلینو به جولن آگیره‌سابالا، پرو نولاسکوایین و نیکو سرانو بازی بدهد.
نیکو ویلیامز مقابل مانچا رئال دو گل زد و قاعدتاً در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. اینیاکی ویلیامز، ایکر مونیایین و دنی گارسیا هم روی نیمکت خواهند نشست.
در بارسلونا ساموئل اومتیتی، اریک گارسیا و سرخی روبرتو مصدوم هستند و معلوم نیست مارتین برایت‌ویت به این بازی برسد.
آنسو فاتی احتمالاً در ترکیب ثابت حضور می‌یابد. او مقابل رئال مادرید در نیمه دوم به زمین رفت و آمادگی‌اش را با یک گل نشان داد. پدری هم به احتمال زیاد روی نیمکت می‌نشیند.
 

Page Generated in 0.0048 sec