printlogo


کد خبر: 241160تاریخ: 1400/10/30 00:00
خبر

آغاز پیش‌ فروش بلیت‌های جام جهانی
در فاصله کمتر از یک سال تا آغاز جام جهانی قطر، پیش‌فروش بلیت مسابقات آغاز شد. مسابقات مقدماتی در سطح قاره‌ها برای مشخص شدن 32 تیم شرکت‌ کننده در جام جهانی قطر رو به پایان است و مرحله نهایی 30 آبان سال آینده افتتاح خواهد شد.
پیش‌ فروش بلیت‌های این مسابقات از دیروز از سوی فیفا آغاز شده و قرار است پس از انجام ثبت‌نام اولیه، ادامه فرایند به بعد از قرعه‌کشی جام جهانی و تعیین گروه‌ها در تاریخ 12 فروردین موکول شود. در آن مقطع، افراد متقاضی و برنده بلیت جام جهانی، می‌توانند خرید خود را کامل کرده و بلیت بازی‌های مورد نظرشان را رزرو کنند تا یکی از تماشاگران جام جهانی باشند.
البته ذکر این نکته ضروری است که برای هواداران فوتبال ایران یک چالش متفاوت هم وجود دارد؛ پیش‌خرید بلیت‌ها صرفاً از طریق ویزاکارت انجام می‌شود که اکثر کاربران ایرانی به آن دسترسی ندارند.
 
 
بابک به استقلال برمی‌گردد؟
تردید هوادار برای جذب مرادی 
در حالی که گفته می‌شد جذب بابک مرادی توسط باشگاه هوادار تهران قطعی شده اما به‌دلیل اینکه باشگاه استقلال ‌دنبال انتقال قرضی این بازیکن به باشگاه هوادار است، مسئولان این باشگاه تهرانی دچار تردید شده‌اند. حتی مدیران این باشگاه صراحتاً اعلام کرده‌اند که ما ابتدا به‌دنبال جذب قطعی مرادی بودیم اما با شرایطی که استقلال به وجود آورده، ممکن است در نهایت از جذب این بازیکن منصرف شویم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد مرادی یا باید تیم جدیدی را به باشگاه استقلال معرفی کند یا اینکه دوباره به استقلال بازگردد. وضعیت مرادی با باشگاه استقلال هنوز به طور قطعی مشخص نشده و جدایی او محرز نیست. باید دید که سران باشگاه استقلال در نهایت چه تصمیمی درباره این بازیکن می‌گیرند.
 
 
صعود سنگال، معمای مانه
سنگال که یکی از تیم‌های پرستاره جام ملت‌های آفریقا محسوب می‌شود توانست از گروهش به‌عنوان صدرنشین صعود کند، با این حال آمار ضعیف گلزنی هواداران این تیم را برای مرحله حذفی نگران کرده است.
سنگال در سه بازی مرحله گروهی تنها یک گل زد که آن هم در آخرین ثانیه بازی مقابل زیمباوه از روی نقطه پنالتی بود. سنگال در دو بازی بعدی مقابل گینه استوایی و مالاوی گلی نزد تا با همان یک گل به مرحله حذفی برسد. هواداران سنگال پیش از شروع جام امیدواری زیادی به درخشش سادیو مانه داشتند، ولی ستاره لیورپول به جز همان ضربه پنالتی نتوانسته دروازه حریفان را تهدید کند.
آلیو سیسه، سرمربی سنگال از مانه در پست مهاجم نوک و گاهی مهاجم دوم استفاده می‌کند، در حالی که او در لیورپول با بازی به‌عنوان گوش چپ توانسته بدرخشد. حالا کارشناسان معتقدند که سیسه برای بالا رفتن کارآیی خط حمله باید مثل کلوپ از سیسه در گوش چپ استفاده کند. هنوز حریف مرحله حذفی سنگال مشخص نشده و سیسه بر سر دوراهی بزرگی قرار دارد؛ همچنان از مانه در پست مهاجم نوک استفاده کند یا او را به پست اصلی‌اش ببرد.
 

Page Generated in 0.0048 sec