printlogo


کد خبر: 241158تاریخ: 1400/10/30 00:00
شروع اردوی امارات برای بازی با سوریه و ایران
کار سخت فان‌ مارویک بدون دو مهاجم کلیدی

اردوی تیم ملی امارات برای دو بازی حساس این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی از سه‌شنبه در دبی شروع شد. امارات که بعد از ایران و کره جنوبی با 6 امتیاز در رده سوم گروه A ایستاده، 7 بهمن میزبان سوریه است و 12 بهمن در تهران باید مقابل تیم ملی ایران بازی کند. امارات با 8 امتیاز فاصله با کره جنوبی، تیم دوم جدول تقریباً بختی برای صعود مستقیم ندارد، ولی با حفظ رتبه سوم می‌تواند به پلی‌آف برسد.
فهرست 27 نفره فان ‌مارویک چند غایب مهم بخصوص در بخش تهاجمی دارد. علی مبخوت، بهترین گلزن تاریخ امارات به این اردو نمی‌رسد و فابیو دلیما هم هفته گذشته در لیگ امارات با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد. سباستیان تالیابوئه اما در اردو است و اماراتی‌ها امیدوارند که این مهاجم آرژانتینی ‌تبار برای بازی حساس مقابل سوریه آماده شود. سوریه که با تنها دو امتیاز آخرین تیم گروه است، در بازی رفت توانست امارات را با تساوی یک بر یک متوقف کند.
اماراتی‌ها امید زیادی به موفقیت با فان ‌مارویک داشتند، ولی نتایج این تیم در مقدماتی جام جهانی چندان خوب پیش نرفته و مربی باتجربه هلندی بعد از ناکامی در «جام عرب» تا آستانه برکناری پیش رفت. امارات در یک چهارم نهایی این تورنمنت با پنج گل مغلوب قطر شد و حذف تحقیرآمیزی داشت.
 

Page Generated in 0.0060 sec