printlogo


کد خبر: 241146تاریخ: 1400/10/30 00:00
طنزیم
داور سوسول

هومن جعفری

دو تا نماینده در آسیا داریم که در اولین قدم با حذفی مقتدرانه از جام حذفی استقلال و پرسپولیس را حسابی خوشحال کردند! بابا دست‌کم می‌گذاشتید یک مقدار به اقتدار شما امیدوار شویم بعد حذف می‌شدید! استاد ساکت که در مورد تنفس مصنوعی به استقلال و پرسپولیس داد سخن سر دادند، در مورد حذف تیم‌شان نظری ندارند؟ این داورهای سوسول ایتالیایی از جان فوتبال چه می‌خواهند؟ بخوانید:
«بعد از اینکه مارکو سرا، داور بازی دو تیم میلان و اسپتزیا گل دقیقه 92 جونیور مسیاس را به اشتباه قبول نکرد، از بازیکنان روسونری معذرت خواست. در واقع داور با عجله یک ضربه ایستگاهی برای میلان اعلام کرد، در حالی که می‌توانست آوانتاژ بدهد تا این تیم گل برتری را به ثمر برساند. ماجرا وقتی برای مارکو سرا تلخ‌تر شد که چند دقیقه بعد اسپتزیا گل پیروزی بخش را هم به ثمر رساند.
در همین راستا نشریات ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و کوریره دلا سرا گزارش جالبی را منتشر کردند و مدعی شده‌اند که این داور بعد از اشتباه عجیبی که مرتکب شده، گریه کرده و این فوق‌ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان بوده که به او دلداری داده و تأکید کرده که اشتباهات رخ می‌دهد.»
طرف سوتی داده بعد گریه کرده! خجالت نمی‌کشی؟ ما اینجا داور داریم از ریخت مربی تیم خوشش نمی‌آید، هر وقت می‌بیندش اخراجش می‌کند. تازه شش ماه بعد هم می‌رود در تلویزیون مصاحبه می‌کند و می‌گوید عمداً گل‌های تیمش را قبول نکردم که بفهمد یک من ماست چقدر کره دارد!
تازه کسی هم ککش نمی‌گزد! اینجا داور سوتی می‌دهد، می‌رود در رختکن گریه می‌کند! خجالت بکش خرس گنده! بیا از داورهای خودمان یاد بگیر!

Page Generated in 0.0056 sec