printlogo


کد خبر: 241142تاریخ: 1400/10/30 00:00
بکش تا زنده بمانی!

موحد سامی‌نژاد – مدافع عنوان قهرمانی از ادامه رقابت‌های جام حذفی باز ماند. فولادی‌ها که از تیم‌های خوب چند سال اخیر ایران بودند و با هدایت جواد نکونام شخصیت خوبی در فوتبال ایران پیدا کرده بودند، نتوانستند از پس رقیب سرسخت کرمانی برآیند.
 به این ترتیب یکی از تیم‌های خوب ایرانی از این رقابت‌ها حذف شد تا تنها به رقابت‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا فکر کند. این تنها فولادی‌ها نبودند که مغلوب دور یک‌هشتم نهایی بودند.
 سپاهان هم در ادامه تیره‌روزی‌هایش برابر تیم جوان و جویای نام آلومینیوم شکست خورد و از ادامه رقابت باز ماند. این نتیجه دو موضوع مهم را ثابت کرد. نخست اینکه سپاهان باید هرچه زودتر فکری به حال وضعیت بحرانی‌اش بکند. آنها در چند هفته اخیر با از دست دادن امتیازات فراوان از صدر جدول فاصله زیادی گرفتند و حالا جام حذفی را هم از دست دادند.
 از سوی دیگر آلومینیوم بخوبی نشان داد که جایگاه فعلی‌اش در لیگ ایران اتفاقی نیست و رسول خطیبی تیمی جوان، جاه‌طلب و جویای نام را ساخته است. اما شاید مهم‌ترین شگفتی نتایج یک هشتم نهایی پیروزی جذاب خیبر خرم‌آباد برابر نفت آبادان بود. تیمی از لیگ یک با برتری برابر رقیب لیگ برتری‌اش، خودش را به جمع بزرگان حذفی ایران رساند و از همین حالا هواداران زیادی برای خودش دست و پا  کرده.
 

Page Generated in 0.0057 sec