printlogo


کد خبر: 241138تاریخ: 1400/10/30 00:00
خبر

هر سه سهمیه پرسپولیس در لیست اسکوچیچ 
بعد از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فهرست جدید تیم ملی اعلام می‌شود و همه منتظرند ببینند این لیست که برای دو بازی با عراق و امارات اعلام می‌شود چقدر با فهرست‌های قبلی تفاوت دارد. در عین حال گفته می‌شود لیست ملی‌پوشان پرسپولیس تغییری نخواهد کرد و همان سه بازیکن یعنی میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری دوباره در این لیست حضور دارند. 
البته از بین این سه بازیکن فقط وحید امیری فیکس بازی می‌کند و دو نفر دیگر خیلی کم یا اصلاً در ترکیب قرار نمی‌گیرند.
 
 
درخواست رسمی فولاد برای سه بازیکن
گفته می‌شود باشگاه فولاد با نامه رسمی خواستار به خدمت گرفتن سه بازیکن پرسپولیس یعنی رضا اسدی، مهدی شیری و سعید آقایی شده است. از سوی دیگر بحث علاقه‌مندی یحیی به شیمبا کاپیتان برزیلی فولاد هم مطرح است و این‌طوری احتمال معاوضه و جابه‌جایی یک یا دو بازیکن از جمعی که فولاد خواستار به خدمت گرفتن آنهاست قوت خواهد گرفت اما بعید است هیچ‌کدام از این بازیکنان بخواهند در فولاد بازی کنند.
 
 
مشکل زمین تمرین حل نشد
یکی از مسائلی که کادر فنی پرسپولیس طی دو سه هفته گذشته روی آن تأکید کرده و به‌عنوان یکی از بزرگترین مشکلات تیم‌شان از آن یاد کرده‌اند مسأله زمین تمرین است. کادر فنی پرسپولیس جدا از زمین ورزشگاه شهید کاظمی نیاز به یک زمین تمرین دیگر هم دارد تا در فصل سرد زمین شهید کاظمی خراب نشود. 
این موضوعی بود که در بدو حضور درویش و هیأت مدیره جدید به آنها منتقل شد و حتی بعد از آن مورد تأکید کادر فنی قرار گرفت اما در حالی که حدود یک هفته از حضور مدیریت جدید در باشگاه می‌گذرد هنوز این مشکل حل نشده است.
 

Page Generated in 0.0056 sec