printlogo


کد خبر: 241136تاریخ: 1400/10/30 00:00
سکوت پرسپولیسی‌ها در روز تعطیلی تمرین
شایعه استعفای یحیی تن هواداران را لرزاند

پرسپولیس دیروز تمرین نکرد. دلیل این تعطیلی البته مسأله اعتصاب یا تحریم تمرین توسط بازیکنان نبود اما این چیزی نیست که از شرایط فعلی تیم دور باشد. پرسپولیس بعد از بازی با پدیده قصد اعتصاب داشت تا صدری را به خاطر بدقولی‌هایش برای پرداخت مطالبات تحت فشار بگذارد اما صدری استعفا داد و اعضای تیم را آچمز کرد تا بار مشکلات روی دوش درویش بیفتد.
درویش در همان جلسه معارفه وقتی صحبت‌های تند سیدجلال حسینی و یحیی گل‌محمدی را شنید پیش خودش گفت چه اشتباهی کرده که این پست خطرناک را پذیرفته و با توجه به اینکه مثل صدری نمی‌توانست به منابع مالی وصل شود خیلی زود جا زد هر چند در آن جلسه به روی خودش نیاورد.
یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌های اخیر خود سعی کرد روی مشکلات تیمش تأکید کند و بالاخره بعد از بازی ذوب‌آهن به مدیریت باشگاه هشدار داد که بحران در راه است اما باز هم خبری از پول نشد که نشد. دیروز یکی دو خبرگزاری از احتمال استعفای یحیی گل‌محمدی بعد از بازی شنبه مقابل فولاد خبر دادند. استعفایی که در پی حل نشدن مشکلات مالی بازیکنان و در دفاع از حق و حقوق آنها صورت خواهد گرفت اما از سویی به نظر می‌رسد این شایعه خیلی هم جدی نیست و تنها از جهت اینکه باشگاه و مدیریت جدیدش را هوشیار کند و بیشتر تحت فشار بگذارد، مطرح شده است.
تمرین دیروز پرسپولیس تعطیلی بود و سرخ‌ها تنها با تمرین امروز و فردا آماده بازی با فولاد خواهند شد که البته روال روتین تیم است اما سکوت مرموز دیروز سرخ‌ها در روز گذشته نشان می‌داد آنها اصلاً دوست ندارند درباره شرایطی که در آن گرفتار شده‌اند حرف بزنند و حتی درباره جدی بودن یحیی برای استعفا چیزی بگویند.
یحیی که در جلسه معارفه درویش و بعد از آن جلسه خصوصی با درویش او را در جریان مشکلات مالی و سخت‌افزاری قرار داده بود نه درباره حل این مشکلات و نه مسأله نقل و انتقالات حرف‌هایی شنیده که قانع و راضی‌اش کند و استعفا کردنش هم زیاد خارج از ذهن نیست اما او که در لیگ برتر سودای سومین قهرمانی متوالی را دارد و البته در آستانه فتح یک جام دیگر است (سوپرجام) هرگز در چنین موقعیتی استعفا نخواهد داد و از سمتش کنار نمی‌رود چرا که عاشق جام است و می‌خواهد رزومه‌اش را پربارتر کند و نزد هواداران پرسپولیس به جایگاهی بالاتر از برانکو دست یابد، پس مسأله همان تحت فشار گذاشتن درویش است. در عین حال باشگاه قول داده تا قبل از بازی فولاد بخشی از مطالبات را پرداخت کند که باید دید این بخش دقیقاً چقدر و تا چه حد می‌تواند آنها را راضی و خشنود به مصاف تیم نکونام بفرستد و اگر تهدید با استعفا در مورد درویش و هیأت مدیره جدید جواب نداد پلن B تیم برای گرفتن حق و حقوق‌شان از باشگاه چه خواهد بود.

Page Generated in 0.0055 sec