printlogo


کد خبر: 241135تاریخ: 1400/10/30 00:00
قرار بود مقابل ویستاتوربین فیکس باشد
امیدواری کادر فنی به محمد عمری

در دو بازی گذشته بازیکن جوانی برای پرسپولیس دقایقی کوتاه به میدان رفت که بیشتر هواداران این تیم هم او را نمی‌شناختند. این بازیکن محمد عمری است؛ وینگر کوتاه‌قامت و تکنیکی که از ابتدای فصل همراه تیم بزرگسال پرسپولیس تمرین می‌کند. این بازیکن مدت مدیدی درگیر امور مربوط به خدمت سربازی‌اش بود و اصلاً تا آستانه جدایی و حضور در تیم فجرسپاسی شیراز هم پیش رفت تا دوران خدمتش را در این تیم پشت سر بگذارد اما مشکلاتش حل شد و به لیست یحیی برگشت.
اتفاقاً از آنجایی که کادر فنی پرسپولیس از توانایی‌های این بازیکن خبر دارند و به آن واقفند عمری را در هر دو بازی مقابل فجر در لیگ و ذوب‌آهن در جام حذفی در لیست تیم گذاشتند و در هر دو مسابقه برای لحظاتی میدان دادند.
عمری اولین بازی‌اش را در دیدار با فجر و در 5 دقیقه پایانی با پیراهن شماره 80 انجام داد و در دیدار با ذوب‌آهن هم دقایقی به میدان رفت. این بازیکن تکنیکی که می‌داند با توجه به تعدد وینگر در تیم پرسپولیس فرصت چندانی برای بازی نخواهد داشت سعی می‌کند در همان لحظات کوتاه خودی نشان دهد و توانایی‌هایش را ثابت کند که البته کار سختی خواهد داشت.
جالب اینکه برخی عمری را با علی خدایی دیگر وینگر کوتاه‌قامت سرخ‌ها در فصل گذشته که در بازی حذفی مقابل شاهین بندر عامری بازی کرد و آخر فصل جدا شد اشتباه می‌گیرند. قرار بود عمری در دیدار مرحله قبل جام حذفی مقابل ویستاتوربین از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کند که مشکلات مربوط به سربازی‌اش اجازه این اتفاق مهم را به او نداد.
حالا هم با بازگشت احسان پهلوان به شرایط خوب و بازگشت شجاعی از مصدومیت کار این بازیکن برای رسیدن به لیست بسیار سخت خواهد شد و اگر عالیشاه هم برگردد این امکان ضعیف‌تر هم می‌شود.

Page Generated in 0.0040 sec