printlogo


کد خبر: 241134تاریخ: 1400/10/30 00:00
یحیی – نکونام دو دوئل متوالی در دو هفته
پرسپولیس نگران دو بازی متوالی در سیرجان و قائمشهر

در شروع همین فصل قرار بود بازی سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد به‌عنوان قهرمان‌های لیگ برتر و جام حذفی برگزار شود که این مسابقه به تعویق افتاد. اگر این بازی در زمان درست خود یعنی قبل از شروع فصل برگزار می‌شد و پرسپولیس و فولاد که در آن مقطع عبدالله ویسی هدایتش را به عهده داشت دو بار پشت سر هم مقابل هم قرار می‌گرفتند چرا که در هفته نخست هم با هم بازی کردند. این بار همین مسأله قرار است در شروع نیمه فصل دوم اتفاق بیفتد با این تفاوت که هر دو بازی به‌صورت متوالی اما با فاصله دو هفته و به‌صورت دقیق‌تر 16 روز برگزار خواهد شد. پرسپولیس و فولاد اولین بازی دور برگشت لیگ بیستم را شنبه 2 بهمن در تهران برگزار خواهند کرد و بعد از آن مسابقات لیگ برای بازی‌های ملی تعطیل خواهد شد. بعد از انجام دو بازی تیم ملی بازی پرسپولیس و فولاد این بار در قالب دیدار سوپرجام برگزار خواهد شد. این مسابقه دوشنبه 18 بهمن در سیرجان برگزار خواهد شد و این یعنی که دو تیم دو بار متوالی و به فاصله 16 روز در دو جام مختلف با هم بازی خواهند کرد که این مسأله حساسیت‌های هر دو مسابقه بخصوص دومی که پای یک جام در میان است را بالا خواهد برد.
سازمان لیگ هنوز برنامه هفته هفدهم لیگ برتر را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد بازی‌های این هفته در روزهای 21، 22 یا 23 بهمن یا دو روز از این سه روز برگزار خواهد شد و احتمالاً پرسپولیس 4 یا 5 روز بعد از بازی در سیرجان باید در لیگ به میدان برود.
این مسأله اولاً باعث خواهد شد میزان استراحت و تعطیلی بازیکنان و اعضای تیم کمتر شود ضمن اینکه کار سرخ‌ها را برای دو بازی خارج از خانه سخت خواهد کرد چرا که بازی هفته هفدهم پرسپولیس باید مقابل نساجی و به میزبانی حریف برگزار شود و اگر طبق روال هفته‌های اخیر باشد سرخ‌ها باید در سیرجان و 4 یا 5 روز بعد در مشهد بازی کنند که کار راحتی نخواهد بود و چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

Page Generated in 0.0044 sec