printlogo


کد خبر: 241132تاریخ: 1400/10/30 00:00
انتظاری: آنهایی که موجب حذف پرسپولیس شدند را نمی‌بخشیم
درباره رادوشویچ چوب مدیری را می‌خوریم که پاسخگو نیست

ناصر قراگزلو
 
سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است با وجود همه مشکلاتی که پیش‌ روی سرخپوشان در این فصل قرار داشت، سرخپوشان در 15 هفته گذشته نمره قبولی گرفتند. انتظاری می‌گوید از نمایش بازیکنان پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن راضی است:
 
از بازی با ذوب‌آهن شروع کنیم. نقد فنی در مورد عملکرد پرسپولیس دارید؟
 بازی باکیفیت و خوبی که پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشت، برای همه ما یک سورپرایز بزرگ بود. سرخپوشان در ارتفاعی که فولادشهر از سطح دریا دارد و نفس کشیدن را هم سخت می‌کند، بازی خوبی را ارائه دادند و عملکرد جالبی داشتند. بازیکنان پرسپولیس قهرمانانه بازی کردند و یحیی گل‌محمدی با ریکاوری خوب و یکدلی که تیمش به آن رسیده، می‌تواند با ادامه چنین نمایشی، تیم را به شرایط عالی برساند. البته در این بازی، ستاره‌هایی مانند مهدی ترابی هم نشان دادند در حال رسیدن به شرایط ایده‌الی هستند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند.
در رابطه با شرایط خاص و حساس دروازه‌ تیم چه صحبتی دارید؟
 در ابتدا باید بگویم آن مدیری که با رادوشویچ قرارداد بلندمدت منعقد کرده بود، باید امروز بیاید و جواب قراردادش را بدهد؛ هر چند متأسفانه کسی نیست از این مسئول سؤال و جواب کند. حالا که رادوشویچ قهر کرده و رفته، ممکن است حامد لک محروم و خدایی ناکرده مصدوم شود که در این صورت هیچ جایگزینی وجود ندارد. 
برای تیمی مانند پرسپولیس، این شرایط بسیار خطرناک است. از همین رو، پرسپولیس باید با یک دروازه‌بان جدید به توافق برسد.
البته هواداران می‌گویند تیم به مهاجم هم نیاز دارد!
 بله، چه کسی فکر می‌کرد عیسی به یکباره به آن شکل مصدوم شود؟ باشگاه باید طبق خواسته کادرفنی، با مهاجمانی خوبی به توافق برسد چون با شرایطی که پرسپولیس دارد، شاید نتواند مهاجم خارجی جذب کند. دیگر همه ما می‌دانیم برخی از قراردادها، به نوعی غده‌های سرطانی شدند و هنوز هم به شکل کامل درمان نشده‌اند. هر قرارداد خارجی ممکن است دوباره گریبان پرسپولیس را بگیرد.
حذف از آسیا می‌تواند تأثیر منفی روی روند کاری پرسپولیس بگذارد؟
 واقعاً عده‌ای از داخل در حق دو تیم بزرگ پایتخت که تنها دلخوشی مردم است، جفا کردند. این اتفاق، گریبان پرسپولیس را در بازی مقابل پدیده گرفت و به حدی تیم را به لحاظ روانی تحت فشار قرار داد که مقابل تیم قعرنشین به تساوی برسیم. به نظرم آن عده که دائم دم از درست کردن ساختار فوتبال ایران می‌زنند، می‌توانستند شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که دو تیم حذف نشوند و قربانی تصمیم آقایان نشوند. پرسپولیس تیمی است که دو بار نایب قهرمان آسیا شده و این بار که می‌خواست برای قهرمانی خیز بردارد، با شوک محرومیت مواجه شد. این امر، تبعات بسیار سنگینی برای باشگاه و هواداران دارد. به همین دلیل، من و میلیون‌ها پرسپولیسی، نمی‌توانیم افرادی که از داخل موجب شدند بزرگترین تیم ایران از آسیا حذف شود را نمی‌بخشیم.
در رابطه با مدیرعامل جدید پرسپولیس چه نظری دارید؟
 متأسفانه نگاه‌ها به مدیریت مقطعی است. به همین دلیل در این زمینه موفق نمی‌شویم. در واقع، به‌دنبال این هستیم تا زخم را مقطعی درمان کنیم و به‌دنبال برنامه‌ریزی اصولی نیستیم. 
حرف‌های زیادی در خصوص انتخاب مدیریت جدید دارم اما فعلاً به این بسنده می‌کنم که مدیر جدید بیاید و شرایط روحی بازیکنان جدید را با پرداخت پاداش‌های قبلی و مبالغی از قراردادشان، بهبود ببخشد تا بازیکنان پرسپولیس که انصافاً با غیرت هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند، با دغدغه کمتری به قهرمانی ششم فکر کنند.

Page Generated in 0.0058 sec