printlogo


کد خبر: 241121تاریخ: 1400/10/30 00:00
برنامه‌ریزی فینال لیگ وزنه‌برداری برای بهمن و اسفند
جدال ذوب اصفهان و فولاد مازندران برای قهرمانی

ایران ورزشی- فینال رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ برتر قرار است طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ در نبود رئیس و سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در تهران برگزار شود. دو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و فولادین ذوب آمل در لیگ بزرگسالان، همچنین فولادخوزستان و زیروه اردبیل در لیگ جوانان، 4 تیمی هستند که قطعاً برای کسب عنوان قهرمانی در هر دو رده سنی، رقابتی جذاب و شانه به شانه خواهند داشت.
 
اختتامیه لیگ در پایتخت
اگرچه رقابت هفته اول و دوم لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور تعدادی از تیم‌های مدعی امسال به‌صورت متمرکز در تهران با تمام کم ‌و کاستی‌هایش در تهران برگزار شد. اما فینال لیگ قرار است در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران به گفته مسئولان برگزاری مسابقات با سبک و سیاقی بهتر از دو هفته قبل تدارک دیده شود. احتمالاً فینال رقابت‌های لیگ برعکس هفته دوم که فدراسیون وزنه‌برداری بدون رئیس یا سرپرست اداره می‌شد، با حضور سرپرست جدید برگزار شود. اختتامیه رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری قرار است در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به ترتیب اواخر بهمن ماه و اوایل اسفند ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود. مرحله دوم و فینال لیگ جوانان طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن و فینال لیگ بزرگسالان در روزهای اول تا سوم اسفند ماه تدارک دیده شده است. همچنین فصل نقل و انتقال هم ۲۵ دی تا ۹ بهمن ماه است.
 
دوئل آخر برای جام قهرمانی
زیروه اردبیل، عقاب نیروی هوایی، فتح دانه مرودشت، فولاد خوزستان، مس رفسنجان، مناطق نفت‌خیز جنوب و نیروی زمینی ارتش در لیگ رده سنی جوانان و تیم‌های رعد پدافند، ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی حفاری، عقاب نیروی هوایی، فولادین ذوب آمل، مناطق نفت‌خیز جنوب و نیروی زمینی ارتش نیز در لیگ بزرگسالان، تیم‌های حاضر در لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در فصل جاری هستند. از بین تیم‌های حاضر در دو رده سنی(جوانان و بزرگسالان) و پس از گذشت دو هفته از این رقابت‌ها، تیم‌های فولاد خوزستان با امتیاز 734 در رده سنی جوانان و ذوب آهن اصفهان با امتیاز 1558در رده سنی بزرگسالان، شانس‌های مسلم قهرمانی در هر دو رده سنی به شمار می‌روند. البته نزدیک‌ترین رقبای این دو تیم، تیم‌های زیروه اردبیل در بخش جوانان و فولادین ذوب آمل در رده بزرگسالان هستند. زیروه اردبیل با امتیاز 710 و فولادین ذوب‌آمل در بزرگسالان با 1498، دو باشگاهی هستند که قطعاً دوئل جذابی با صدرنشین‌های هر دو گروه برای کسب عناوین و جام‌های قهرمانی لیگ باشگاهی کشور در فصل جدید دارند. قطعاً رقابت ستاره‌های نامدار تیم‌های صدرنشین با جوانان جویای نام و مدعی در فینال لیگ نیز جدالی جذاب و دیدنی خواهد بود.

Page Generated in 0.0049 sec