printlogo


کد خبر: 241113تاریخ: 1400/10/30 00:00
مصاحبه و خبر

سازمان لیگ فوتبال به فجری‌ها
زمین جایگزین حافظیه را تعیین کنید
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فجر شهید‌ سپاسی شیراز اعلام کرد که این باشگاه برای ادامه مسابقات در دور برگشت لیگ برتر، زمین جایگزین به جای ورزشگاه حافظیه شیراز تعیین کند. در این نامه که چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ تصویر آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: پیرو مشکلات پی در پی ناشی از ورزشگاه خانگی آن باشگاه (حافظیه شیراز) خصوصاً مشکلات چمن و فضاهای مرتبط با اجرای مسابقات، ضروری است برای مسابقات پیش رو در نیم فصل دوم ورزشگاه جایگزین و واجد شرایط را اعلا‌م کنید. حیدر بهاروند می‌گوید: «بدیهی است نظر به عدم تأمین زیر‌ساخت لازم و عدم مرغوبیت چمن آن باشگاه، تا اطلاع ثانوی برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه حافظیه شیراز امکان‌پذیر نمی‌باشد.»
 
 
رحمتی و فکری گزینه‌های جانشینی فراز
مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در جلساتی پیاپی به دنبال تعیین تکلیف وضعیت سرمربیگری این تیم و انتخاب جایگزین برای فراز کمالوند هستند. با توجه به اینکه مدیریت جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان امیدوار بود که فراز کمالوند را با ادامه مذاکرات به نیمکت تیم برگرداند، پس از بازی با خلیج فارس ماهشهر و کنار رفتن از جام حذفی، مدیران در جلسه‌ای حاضر شدند تا در خصوص وضعیت سرمربی تیم تصمیم‌گیری کنند. آنها در این جلسه به دنبال ادامه همکاری با فراز کمالوند و بررسی شرایط بودند اما از یک سو بحث تعهدات اخلاقی دو طرف و از سوی دیگر، عدم تمایل کمالوند باعث شد تا این همکاری ادامه پیدا نکند و او حتی به مدیران باشگاه اعلام کرده نیاز به استراحت دارد. به این ترتیب، اعضای هیأت مدیره نفت مسجدسلیمان گزینه‌های جدیدی معرفی کردند. در میان این گزینه‌ها، با نام چند مربی سرشناس و جوان مواجه می‌شویم. طبق اعلام اطرافیان باشگاه، در حال حاضر سیدمهدی رحمتی، محمود فکری، رضا مهاجری، سیروس پورموسوی و فرزاد حافظی، گزینه‌های دارای اولویت برای نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان هستند و احتمالاً ظرف روزهای آینده، یکی از این لیست پنج نفره، هدایت تیم را برعهده می‌گیرد.
 
 
اظهارات مدیرعامل نساجی علیه استقلال کار دستش داد
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، «رأی کمیته انضباطی در خصوص اظهارات خلاف واقع سیف‌اله‌پور، مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران با رسانه‌ها به قصد تشویش اذهان عمومی که در آن وی مدعی شده است که پس از پایان بازی با استقلال تهران نسبت به دو بازیکن این باشگاه اعلام شکایت نموده و شکایت از این دو بازیکن را در قالب بازیکنان غیر مجاز به ناظر بازی ارائه نموده است که پس از تماس تلفنی با ناظر مسابقه وی به صراحت اعلام نموده است که شکایتی از سوی ایزد سیف‌اله‌پور مبنی بر استفاده باشگاه اســتقلال از دو بازیکن خارجی غیرمجاز دریافت ننموده است و با ملاحظه گزارش ناظر بازی، خلیفه سلطان که در آن به شکایتی اشاره نشده است که این گزارش در پرونده کلاسه ۱۳۰۷ مضبـوط می‌باشد علی‌رغم فیلم مصاحبه او و اصرار سیف‌اله‌پور جهت مصاحبه با اهل رسانه مبنی بر شکایت از دو بازیکن مذکور، این کمیته اظهارات سیف‌اله‌پور را نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشخیص داده و وفق مواد ۷۱ با در نظر گرفتن ماده ۹۳ مقررات انضباطی و همچنین تجویز مواد ۵۰ و ۱۱۷ همین مقررات ایزد سیف‌اله‌پور را به 000/۰۰۰/200 ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور طی یک دیدار خانگی برای نساجی مازندران محکوم نموده و باشگاه نساجی مازندران را نیز با توجـه بـه مسئولیت تضامنی 000/۰۰۰/300 جریمه نقدی محکوم می‌نماید.» این رأی قطعی است.
 
 
اعتصاب ادامه‌دار نفتی‌های آبادان
بعد از پیروزی صنعت نفت آبادان برابر هوادار در هفته پانزدهم لیگ برتر بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند تا زمانی که مطالبات آنها پرداخت نشود به هیچ‌وجه در تمرینات و مسابقات حاضر نخواهند شد و از همین رو در بازی با خیبر خرم‌آباد در جام حذفی حاضر نشدند تا امیدهای این تیم در این بازی حاضر شوند. این در حالی است که علیرضا منصوریان یک روز قبل از بازی با خیبر ابتدا بازیکنان خود را به ناهار دعوت کرد و بعد از صحبت با آنها 48 ساعت به شاگردان خود استراحت داد. قرار بود بعد از این 48 ساعت بازیکنان در خصوص حضور در بازی با ذوب‌آهن تصمیم‌گیری کنند. اما پیش از ترک اردو توسط بازیکنان، آنها به کادر فنی گفتند اگر تا زمان بازی با ذوب‌آهن نیز مدیران به تعهدات خود عمل نکند آنها در بازی با ذوب‌آهن حاضر نخواهند شد. حالا منصوریان و دستیارانش بعد از پایان یافتن تعطیلات 2 روزه خود به آبادان بازگشتند ولی با توجه به اینکه مطالبات بازیکنان نفت همچنان پرداخت نشده است؛ تمرینات این تیم برگزار نخواهد شد.
 
 

Page Generated in 0.0059 sec