printlogo


کد خبر: 241112تاریخ: 1400/10/30 00:00
پشت پرده درگیــری در پدیـــده

هر دم از این باغ بری می‌رسد. چندی پیش خبر درگیری مربی دروازه‌‌بان‌ها با بازیکن این تیم رسانه‌ای شد و حالا خبر از درگیر شدید در تیم‌های پایه‌ای پدیده می‌رسد. 
قرار بود تیم نوجوانان پدیده به منظور ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور با یک دستگاه اتوبوس راهی ساری شود اما درگیری میان حمید‌رضا زوهانی مدیر تیم‌های پایه باشگاه و همچنین  قاسم دهنوی سرمربی این تیم جلوی چشم بازیکنان مانع از اعزام تیم به ساری می‌شود و پلیس با حضور در محل درگیری ضمن پایان دادن به این دعوا، اتوبوس تیم را راهی پارکینگ می‌کند.
 این طور که بازیکنان تیم نوجوانان پدیده نقل می‌کنند، حمید‌رضا زوهانی مخالف حضور قاسم دهنوی در اتوبوس حامل اعضای بازیکنان تیم برای سفر به ساری بوده و به همین خاطر به محل اعزام تیم می‌رود تا مانع از سفر سرمربی به همراه تیم شود. 
این حضور و اقدام او موجب درگیری فیزیکی می‌شود و شدت این درگیری به حدی بود که پلیس خبر می‌کنند و در ادامه پلیس ضمن انتقال اتوبوس به پارکینگ زوهانی و دهنوی را با خود به کلانتری می‌برد. متأسفانه این درگیری جلوی چشم بازیکنان تیم رخ داد و حتی آنها هم در حمایت از مدیر تیم‌های پایه و سرمربی وارد دعوا شدند. 
با توجه به سر صورت خونی حمید‌رضا زوهانی، خبرهای رسیده حاکی از آن است درگیر طرفین به کلانتری هم کشیده شده است.

Page Generated in 0.0048 sec