printlogo


کد خبر: 241110تاریخ: 1400/10/30 00:00
حفظ ریکانی، شرط ماندن سرمربی بود
منصوریــان مـی‌مانــد؟

گزارش
آرین برزگر    
 
«در مورد آقای طالب ریکانی باید بگویم که همین امسال خواهان بسیار داشت و خیلی با کیفیت است. طالب برای تیم ما یک بازیکن متفاوت است. سعی کردیم طالب را کلاً از مشکلات جانبی دور کرده و بیشتر تمرکز آن را روی مسابقات ببریم. بنده بعد از این همه سابقه مربیگری برای اولین مرتبه شرط عقد قرارداد با صنعت نفت را تمدید با طالب ریکانی گذاشتم. در بازی با استقلال او یک بازیکن با کیفیت برای ما بود و در آن زمانی که می‌خواستیم برای ما گل بسازد این کار را کرد. پاس طلایی روی گل اول داد و دو مرتبه هم ما را در موقعیت گل قرار داد. من به جرأت می‌توانم بگویم ریکانی جزو 5 بازیکن برتر فنی لیگ است و قدرت خاصی دارد.»
این ادعای علیرضا منصوریان در اوایل ماه جاری درباره کاپیتان تیمش بود. حالا این صحبت‌ها را بگذارید کنار استوری روز گذشته کاپیتان نفتی‌ها که از جدایی‌اش خبر داده است. طالب ریکانی با قرار دادن یکسری عکس از زمان حضورش در مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان در سال ۷۸ تا سال‌ جاری، از سال ۱۴۰۰ به‌عنوان پایان حضور در تیم شهرش یاد کرد. مشخص نبود منظور کاپیتان تیم صنعت نفت، جدایی از نفت آبادان بوده یا پایان دوران بازیگری، اما دیگر بازیکنان صنعت نفت نیز در واکنش به حرکت کاپیتان، وی را به آرامش و تجدید‌نظر در تصمیم خود تشویق کرده‌اند.
البته بعضی‌ها بر این باورند که این اقدام ریکانی به نوعی تهدید مسئولان فوتبال آبادان است تا بیش از قبل به فکر تیم باشند. اما اگر این تهدید عملی شود و بقیه بازیکنان به‌دلیل دریافت نکردن مطالبات‌شان فسخ قرارداد کنند آن‌وقت چه کسی پاسخگوی مشکلات این تیم در نیم فصل دوم خواهد بود. اما سؤال اساسی‌تر اینکه اگر ریکانی برود علیرضا منصوریان که شرط عقد قراردادش ماندن این بازیکن بوده چه تصمیمی برای آینده کاری‌اش در صنعت نفت می‌گیرد؟

Page Generated in 0.0054 sec