printlogo


کد خبر: 241105تاریخ: 1400/10/30 00:00
نقل قول

استقبال عنایتی از تعویق احتمالی بازی با استقلال
رضا عنایتی در خصوص مثبت شدن تست کرونای استقلالی‌ها و وضعیت مبهم بازی تیمش با آنها می‌گوید: «اولاً که برای همه بازیکنان تیم استقلال آرزوی سلامتی دارم چون شنیدم شانزده یا هفده نفر کرونایی هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند و به میادین برگردند.
 ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و الان هم به‌شدت تمرین می‌کنیم چون هنوز خبری مبنی بر کنسل شدن یا عقب افتادن بازی به ما نداده‌اند. 
ما تمرین می‌کنیم و آمادگی لازم جهت برگزاری بازی داریم. فقط این که دوستان شانزده یا هفده کرونایی دارند، بحث سلامتی بازیکنان ما هم وجود دارند و اگر تأیید کردند که این اتفاق افتاده، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می‌افتد و باید خیلی ریز به این مسأله ورود کنند. در غیر این صورت ما آمادگی این را داریم که صددرصد بازی را انجام دهیم.» البته او بدش نمی‌آید که این بازی به تعویق بیفتد. «اگر بازی عقب بیفتد می‌تواند شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم. به هر حال ما در هر دو جهت آماده هستیم اما اولویت اول من سلامتی بازیکنان است و امیدوارم در این مسأله با حساسیت بیشتری برنامه‌ریزی شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد.»
 
 
قاسمپور: نمایندگان شهر به فکر آبادان نیستند چه رسد به صنعت نفت
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است مشکلات صنعت نفت همیشگی بوده و چیز جدیدی نیست. ابراهیم قاسمپور درباره مشکلات این تیم و اعتصاب بازیکنان می‌گوید: «این مشکلات تازگی ندارد. صنعت نفت زمانی هم که من مربی بودم با مشکلات زیادی روبه‌رو بود و این اتفاق چیز جدیدی نیست و همان زمان نیز ما کلی فریاد می‌زدیم که آقا وضعیت خوب نیست اما کسی باور نکرد ما حقیقت را می‌گویم. متأسفانه مصوبه‌ای که تصویب شده مانع آن شده است که دولت و وزارت نفت به تیم‌های نفت کمک کنند. سؤالی که پیش می‌آید این است آیا فقط تیم‌های نفتی باید شامل این قانون باشند؟ فولاد، سپاهان، آلومینیوم و گل‌گهر متعلق به کجا هستند؟ آیا اینها وابسته به دولت نیستند که دارند پول می‌گیرند اما تا به صنعت نفت می‌رسد همه چیز می‌شود قانون! چرا برای همه این قانون اجرا نمی‌شود؟»
او با انتقاد از شرایط فعلی نفتی‌ها می‌گوید: «من سؤالم از آقایان این است. می‌خواهم بدانم وزارت ورزش متعلق به کجاست؟ آیا برای دولت نیست؟ چرا این همه هزینه میلیاردی صرف استقلال و پرسپولیس می‌شود؟ با این فضاحت از آسیا حذف شدند، بدهی دارند، شکایت دارند. بازیکنان و مربیانی را می‌آورند که یک ریال ارزش ندارند ولی پنجره این دو تیم را بابت بدهی می‌بندند. اما هنوز آقایان به‌دنبال کمک‌رسانی و پوشاندن و رفع مشکلات این دوم تیم هستند! آنها سوگولی هستند بقیه تیم‌ها نه؟ بازیکنان حق دارند ناراحت باشند وقتی این همه تبعیض را می‌بینند. مقصر مسئولان و نمایندگان شهر هستند. از استاندار و فرماندار تا مدیریت و هیأت مدیره باید پیگیر باشند و پای کار این تیم بایستند تا حق مردم آبادان را بگیرند. در آبادان پتروشیمی هست، پالایشگاه هست و منطقه آزاد حضور دارد. آنها که می‌توانند به تیم کمک کنند. از نمایندگان آبادان که نباید توقع داشت. آنها به فکر شهر نیستند چه برسد به صنعت نفت! یک بار ما آنها را در مجلس ندیدیم تا حق مردم آبادان را مطالبه کنند.»

 


Page Generated in 0.0057 sec