printlogo


کد خبر: 241092تاریخ: 1400/10/30 00:00
خبر

اوج‌گیری دوباره ستاره تنیس امریکا به لطف «تیک‌تاک»
مدیسون کیز یکی از شرکت‌کنندگان بخش انفرادی زنان تنیس آزاد استرالیا است که حضورش در این رقابت‌ها داستان جالبی دارد. این زن امریکایی که سابقه نایب قهرمانی در رقابت‌های تنیس آزاد امریکا (آخرین گرنداسلم فصل) را هم دارد، در دور دوم رقابت‌های اولین گرنداسلم فصل حریف رومانیایی‌اش ژاکلین کریستین را در 2 ست متوالی با نتایج 6-2 و 7-5 شکست داد و در حالی به دور سوم راه پیدا کرد که سال گذشته برای او سالی توأم با یأس و تنزل به رده هشتادوهفتم رده‌بندی تنیسورهای زن جهان همراه بود. زن شماره 7 سابق تنیس جهان که هفته گذشته نیز اولین جام قهرمانی‌اش از سال 2019 را با فتح رقابت‌های تنیس آزاد آدلاید کسب کرد، پس از صعود به دور سوم رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا راز موفقیتش برای بازگشت به روزهای اوج را اینگونه توضیح داد:«یکی از اولین چیزهایی که باعث شد ناکامی‌های اخیر را فراموش کنم، یک دختر در (شبکه اجتماعی) تیک تاک بود. اسم او تینکس است. او به همه می‌گوید که «مقایسه کردن خودتان با دیگران دزد خوشی و لذت است.» همین حرف او سبب شد که نوع نگاه من به همه چیز عوض شد و دست از مقایسه کردن کارهایی که خودم انجام داده‌ام با آنچه که اطرافیانم انجام داده‌اند، بردارم. آن رویکردی که پیش از این داشتم عملاً مرا به مرز بدبختی رسانده بود.»
 
 
 عصبانیت توخل از دست 3 بازیکن چلسی
تساوی یک - یک سه‌شنبه شب چلسی در خانه برایتون در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس یک حاشیه مهم داشت؛ داد و فریاد‌های متفاوت توماس توخل، سرمربی میهمان لندنی بر سر سه بازیکن تیمش که انگار اصلاً از عملکردشان راضی نبود. به گزارش سایت فوتبال لندن انگلیس، یکی از سه قربانی خشم سرمربی آلمان که در طول بازی بارها از سوی توخل تذکر گرفتند، سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان و مدافع اسپانیایی این تیم بود. آسپیلیکوئتا جزو بازیکنانی بود که در حفظ توپ ضعیف عمل کرد و به ندرت پیش آمد که هموطنش در سمت چپ خط دفاعی تیم حریف، مارک کوکوریا را به دردسر بیندازد.
دومین بازیکنی که توخل بر سرش داد و فریاد زد، یک اسپانیایی دیگر، مارکوس آلونسو بود. البته او یکی از مشتریان همیشگی داد و فریاد‌های مرد آلمانی است. سومین نفر هم کسی نبود جز هافبک ایتالیایی تیم، جورجینیو که یک پاس اشتباهش صدای توخل را درآورد و ناراحتی او را در پی داشت.
علاوه بر این سه بازیکن ارشد چلسی، سایر بازیکنان این تیم هم از سطح همیشگی خود فاصله زیادی داشتند. شاید به جز کپا آریسابالاگا در دروازه و تیاگو سیلوا در خط دفاعی، سایر نفرات چلسی همگی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شدند بخصوص در خط حمله تیم که روملو لوکاکو به ندرت حتی صاحب موقعیت شد که البته این هم به خاطر کم رسیدن توپ به او از سمت هافبک‌های تیم و عملکرد خوب دروازه‌بان حریف در جمع کردن توپ‌های ارسالی بود. دیگر بازیکن هجومی تیم کالوم هادسون اودی هم طوری بازی می‌کرد که انگار هرگز در کنار لوکاکو بازی نکرده است. در حقیقت به جز حکیم زیاش که تنها گل چلسی را زد دیگر مهره‌های هجومی این تیم آن‌طور که باید و شاید به وظایف خود عمل نکردند. توخل در پایان بازی، خستگی روحی و جسمی را دلیل توقف تیمش دانست و گفت که می‌خواهد دو روز به بازیکنانش استراحت بدهد چون چاره‌ای جز این نمی‌بیند.
 

 


Page Generated in 0.0050 sec