printlogo


کد خبر: 241085تاریخ: 1400/10/30 00:00
میلان باید عیب‌هایش را ببیند
مراقب اسکودتو باش!

اپولو هیس
 
باخت میلان به اسپتزیا زیر سایه اشتباهات آشکار داوری مارکو سرا قرار گرفت که ممکن است با مجازات سنگینی روبه‌رو شود و شاید تا آخر فصل نتواند در سری A داوری کند اما روسونری باید بیشتر از این موضوع به مسائل تیمش بپردازد که اجازه داد اینتر در صدر جدول لیگ ایتالیا بماند.
میلان در حالی نیمه اول را به پایان رساند که بر این بازی در جوزپه مه آتزا تسلط کامل داشت؛ با گل رافائل لیائو از حریف پیش بود، 61 درصد مالکیت توپ در اختیارش قرار داشت و 12 ضربه به سمت دروازه میهمان زده بود در برابر دو ضربه اسپتزیا. تئو هرناندس شاید یک پنالتی را خراب کرد اما به نظر نمی‌رسید تأثیر چندانی در روند بازی داشته باشد. اما چطور همه چیز به ضرر تیم استفانو پیولی تمام شد؟
میلان در نیمه دوم به فشار ادامه داد و 60 درصد مالکیت توپ را داشت، 13 ضربه به سمت دروازه اسپتزیا در برابر هشت ضربه آنها. اما نمی‌توانستند کار را تمام کنند و در یک سوم دفاعی حریف به بن‌بست رسیده بودند.
تنها چهار ضربه آنها در چهارچوب بود که یکی کمتر از میهمان بود. پیولی نتوانست خود و تیمش را با این مسابقه منطبق کند و به حریف اجازه داد به بازی برگردد و در دقیقه 64 به گل مساوی برسد.
خیلی راحت می‌شود داور را مقصر باخت میلان در این بازی قلمداد و به تصمیمات اشتباه او اشاره کرد، اینکه نتوانست بازی را بخوبی کنترل کند. او همچنین در وقت‌های تلف‌شده در سوت زدن عجله کرد تا گل پیروزی میلان نادیده گرفته شود و به جایش یک ضربه آزاد به این تیم برسد. البته او نمی‌دانست ضربه آزاد میلان به ضدحمله و گل ثانیه‌های آخر اسپتزیا منجر می‌شود. او البته تعمدی نداشت از اینکه گل ژونیور مسیاس را از بین برد اگرچه نتوانست بخوبی بازی را مدیریت کند. تیم‌های دیگر هم در این فصل سری A با مشکلات داوری مواجه شده‌اند از جمله رم در بازی دو ماه قبل مقابل یوونتوس که با یک گل باخت.
میلان باید مسئولیت این شکست را بپذیرد و روی کاستی‌هایش در یک سوم دفاعی حریف کار کند چون این تیم زیادی به لی ائو و خلاقیتش وابسته است. اینتر در تساوی بدون گل با آتالانتا اصلاً خوب بازی نکرد اما توانست یک امتیاز از این مسابقه به چنگ آورد و به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. روسونری اما باید نگاهی طولانی به آینه بکند و معایبش را پیدا و اصلاح کند قبل از اینکه یک بار دیگر اسکودتو از دستش خارج شود.
منبع: فوتبال ایتالیا
 

Page Generated in 0.0056 sec