printlogo


کد خبر: 240768تاریخ: 1400/10/25 00:00
طنزیم
ما خوبیم!

هومن جعفری

 محمدرضا ساکت با خطاب قرار دادن وزارت ورزش و جوانان حرف‌هایش را از سر گرفت: «خواهش می‌کنم وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس تنفس مصنوعی ندهد و بگذارد که خودشان روی پای خودشان بایستند. 
هر جا به مشکل می‌خورند، ما سعی می‌کنیم به آنها تنفس مصنوعی بدهیم. آنها مدیران توانایی دارند. کادر توانایی دارند. بگذارید خودشان ثبات سازمانی خودشان را پیدا کنند. به نظرم وزارت ورزش باید در مواجهه با این دو تشکیلات بر اساس ظرفیت‌های مدیریتی و هیأت مدیره خودشان، مشکلاتشان را حل کنند.»
هر وقت آقای ساکت مدیرعامل باشگاهی شدند که ناچار بودند خودشان برای آن تیم درآمدزایی کنند، آن وقت تشریف بیاورند برای تنفس مصنوعی بقیه تماس بگیرند. بودجه فولاد مبارکه را از شما بگیریم دو دقیقه نمی‌توانی در اصفهان مدیریت کنی! در مورد تیم‌های دیگر نظر می‌دهی برادر؟
***
وضعیت تمدید قرارداد محمد صلاح با لیورپول بسیار خنده‌دار و مضحک شده. بازیکنی که همین الان اگر بهترین بازیکن دنیا نباشد، یکی از بهترین‌هاست، برای تمدید پیشنهاد مالی‌اش را داده ولی لیورپولی‌ها تصمیمی برای پرداخت رقم درخواستی او ندارند!
 اگر در ایران بود این اتفاقات رخ می‌داد:
یکی از تجار موبایل فروش لیورپول در توییتی می‌نوشت: صلاح تمدید کن پولت با من!
بلافاصله هزاران هوادار لیورپولی طرف را با لقب امپراطور مورد عنایت قرار می‌دادند. لیورپول با پول‌های زیرمیزی ایشان با صلاح تمدید می‌کرد و دوسال دیگر تقش در می‌آمد که طرف بدهکار بانکی است!
نتیجه اخلاقی: همه جای دنیا فوتبال فاسد است. فقط ما خوبیم!
 

Page Generated in 0.0056 sec