printlogo


کد خبر: 240740تاریخ: 1400/10/25 00:00
ادعای باشگاه زوریا:
زاهدی در لیست اولیه اسکوچیچ

چندی پیش بود که مصاحبه شهاب زاهدی، مهاجم تیم فوتبال زوریا لوهانسک مبنی بر احتمال پیوستنش به تیم ملی فوتبال اوکراین منتشر شده بود. زاهدی می‌گفت دلش می‌خواهد برای تیم ملی کشور خودش بازی کند اما چون دعوت نمی‌شود، به سراغ پیشنهاد اوکراین رفته. بعد از این ماجراها حالا وب سایت رسمی باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین از دعوت شدن شهاب زاهدی به تیم ملی ایران خبر می‌دهد.
در اطلاعیه این باشگاه آمده است: «شهاب زاهدی مهاجم زوریا برای اولین بار به تیم ملی ایران دعوت شد. مهاجم 26 ساله لوهانسک برای حضور در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و مصاف ایران با تیم‌های عراق و امارات، دعوت شد.»
البته به نظر می‌رسد او در لیست اولیه دراگان اسکوچیچ حضور داشته باشد و ماندنش در فهرست اصلی و نهایی سرمربی تیم ملی برای دو دیدار برابر عراق و امارات، قدری بعید به نظر می‌رسد. هرچند این موضوع به هرحال موضوع پیوستن او به تیم ملی اوکراین را منتفی کرد.
نکته قابل توجه اما پاسخ به این سؤال است که آیا صحبت از پیوستن به تیم ملی کشوری دیگر، باعث دعوت شدن زاهدی به تیم ملی حتی در حد حضور در فهرست اولیه بوده است؟ آیا این موضوع به حربه‌ای از سوی بازیکنان برای راهیابی به تیم ملی تبدیل شده است؟

Page Generated in 0.0065 sec