printlogo


کد خبر: 240729تاریخ: 1400/10/25 00:00
خرده گزارش

مذاکره مستقیم؛ تنها راه پرسپولیسی شدن رامین
در شماره پنجشنبه روزنامه ایران ورزشی نوشتیم که رامین رضاییان در یکقدمی بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید از حالا منتظر عکس او در طبقه چهارم باشگاه هنگام عقد قرارداد با قرمزپوشان باشیم. با این حال، برخی منابع خبری نزدیک به تیم مدعی هستند هنوز کار انتقال به‌صورت کامل انجام نشده زیرا دو گره بزرگ وجود دارد. اول اینکه رضاییان در ابتدا باید از باشگاه الشحانیه جدا شود و سپس با مدیران باشگاه الدحیل برای فسخ ‌قرارداد به توافق برسد. تنها در این صورت است که می‌تواند راهی برای حضور در پرسپولیس پیدا کند. وقتی این گام را برداشت، آن وقت به سراغ دومین قدم می‌رود. یحیی گل‌محمدی باید با این بازیکن مذاکره مستقیم کند و انتظاراتش را به رامین بگوید. اگر رضاییان شروط و قواعد بازی در پرسپولیس را بپذیرد، راهش برای حضور در رختکن سرخپوشان کوتاه می‌شود. با این حال باید همچنان منتظر ماند و دید قرار است در ادامه فصل چه اتفاقاتی رخ بدهد.
 
 
مهاجم چاق هلندی احتمالاً به ایران نمی‌آید
فرهیت و پرسپولیس درگیر مدرسه
از حدود یک هفته قبل بحث حضور توماس فرهیت در پرسپولیس مطرح شده. مهاجم 192 سانتیمتری و هلندی آدو دن‌هاخ که این فصل در دسته دو هلند 19 بار به میدان رفته، 1501 دقیقه در زمین بوده و 16 گل زده و چهار پاس گل داده. فرهیت برای حضور در پرسپولیس با موانع بسیاری مواجه است. 
از سویی تیمش بخت صعود به لیگ برتر هلند را دارد و از سویی دیگر قیمت بالای او شاید باعث شود تا پرسپولیسی‌ها سراغ مهاجمی ارزانتر و داخلی بروند. مانع بزرگ پیش روی همکاری فرهیت و پرسپولیس اما فرزند این مهاجم هلندی است. فرهیت که از لیگ‌های ژاپن و کره‌جنوبی هم پیشنهاد بازی دارد، امسال فرزند خود را در مدرسه ثبت‌نام کرده و پیش از پرسپولیس هم به پیشنهادهای آسیایی دیگرش، به همین دلیل پاسخ منفی داده. او که کمی اضافه وزن نیز دارد در لیگ دو هلند یک مهاجم توانا و گلزن محسوب می‌شود. به طوری که قریب به اتفاق مدافعان از رویارویی با او و مهارش عاجزند. فرهیت 29 ساله احتمالاً به پرسپولیس نمی‌آید و به همکاری‌اش با آدو دن‌هاخ ادامه خواهد داد. شاید به همین دلیل هم هست که پرسپولیسی‌ها برای جذب پیمان بابایی اقدام کرده‌اند.
 
 
انتقاد تند کلانی از حضور درویش در پرسپولیس
حسین کلانی پیشکسوت نامدار پرسپولیس که معمولاً موضع‌گیری‌های ملایمی درباره اتفاقات این باشگاه دارد بعد از تغییرات مدیریتی در رأس باشگاه خود واکنش تندی نشان داد و در مصاحبه‌ای گفت: «همین الان هم می‌گویم که او مورد تأیید من نیست. فکر می‌کنم وابستگی او به آقای سجادی باعث شد تا به صندلی خیلی بزرگ و مهم فوتبال باشگاهی کشور برسد.»
پیشکسوت پرسپولیس افزود: «از درویش هیچ حمایتی نکرده و نمی‌کنم. پرسپولیس از چاله به چاه افتاد. واقعاً نمی‌دانم او از لحاظ شخصیتی به چه شکلی است و حتماً هم باشخصیت است اما وقتی مدیرعامل پیشین سایپا با سابقه‌ای نامطلوب برای پرسپولیس می‌آید واقعاً عجیب است. کارنامه درویش ضعیف است و نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس که مثل وزارتخانه است چه کاری می‌تواند انجام دهد.»

 


Page Generated in 0.0072 sec