printlogo


کد خبر: 240726تاریخ: 1400/10/25 00:00
نقل قول

کنایه ترابی به درویش
مهدی ترابی در زمان مدیریت درویش در سایپا به پرسپولیس آمد و همین شد که در میکس‌زون خبرنگاران در خصوص مدیریت درویش از او پرسیدند که جواب ترابی شجاعانه و جالب بود: «من در سایپا بازی کرده‌ام و شرایط در آن تیم خیلی با پرسپولیس متفاوت است و قطعاً در حوزه مدیریت هم همین است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی اینجا بازیکنان بزرگتری هستند و انتظارات بالاتر است و باید بتوانند آنها را برآورده کنند. امیدوارم با علم به اینکه می‌توانند مشکلات را حل کنند آمده باشند. این بچه‌ها خیلی اذیت شده‌اند.»
 
 
امیری دنبال مقصر
وحید امیری آخرین بازیکن پرسپولیس بود که در میکس‌زون با حوصله جواب خبرنگاران را داد و آنقدر مصاحبه‌اش طول کشید که اتوبوس پرسپولیس او را جا گذاشت. امیری انگار بیشتر از بقیه بازیکنان از حذف آسیایی تیمش ناراحت بود چرا که در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: «ما همیشه امیدوار هستیم. امیدوار به اینکه مشکلات حل شود اما متأسفانه هیچ‌وقت حل نشده است. سرآمد آن حذف از لیگ قهرمانان بود که تقصیر هر کسی می‌خواهد باشد. هیچ‌کس هم مسئولیت آن را قبول نمی‌کند ولی آن بالایی می‌بیند و امیدوارم کسی که این کار را کرده وجدانش به درد بیاید.»
 
 
سیدجلال علیه همه
وقتی از کاپیتان باتجربه پرسپولیس درباره مدیرعامل جدید باشگاه سؤال شد جواب او عجیب بود: «نمی‌دانم! امیدوارم همه چیز درست شود. ما بیست درصد دریافتی داشتیم و به او گفتیم که نه پارسال پاداشی داشتیم و نه امسال؛ دریافتی امسال‌مان هم که فقط بیست درصد است.» او به مدیران قبلی باشگاه هم تاخت و گفت آنها هر کاری خواستند کردند و وزارت و باشگاه را مقصر دانست.
 
 
سیامک خواهان پاداش
سیامک نعمتی در میکس‌زون بازی با فجر مثل بقیه همبازیانش از مقصران حذف از آسیا گلایه تندی داشت و خواستار پرداخت مطالبات عقب افتاده بازیکنان شد: «این شرایط در ‌شأن پرسپولیس نیست. بعد از 5 قهرمانی، بازی نیم فصل تمام شده اما دریافتی تیم به 20 درصد هم نرسیده و دریغ از هزار تومان پاداش. امیدوارم با مدیریت جدید این مشکلات برطرف شود. امیدوارم آقای درویش این مشکلات را حل کند.»

Page Generated in 0.0043 sec