printlogo


کد خبر: 240724تاریخ: 1400/10/25 00:00
پرسپولیسی‌ها و اهالی فوتبال مرا شرمنده کردند
آل‌کثیر: پرسپولیس بدون من هم قهرمان می‌شود

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
تلخ، ناگوار و باور نکردنی؛ این واژه‌ها براحتی می‌تواند وضعیت عیسی آل‌کثیر پس از مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی را تعریف کند. کمتر کسی باورش می‌شد او بعد از شش‌ماه محرومیتی که فصل قبل داشت، حالا شش‌ماه هم بابت مصدومیت خانه‌نشین شود. در روزهایی که عیسی به علت مصدومیت، روحیه جالبی نداشت، با او گپ و گفتی داشتیم که می‌خوانید:
 
واقعا بازیکن بدشانسی هستی!
 بله اما راضی به رضای خدا هستم.
البته همبازیانت قبل از بازی مقابل فجرسپاسی برایت سنگ تمام گذاشتند. در زمانی که دیدی پرسپولیسی‌ها با پیراهنی که عکس تو روی آن دیده می‌شد، وارد زمین شدند، چه احساسی داشتی؟
 از صمیم قلب خوشحال شدم و روحیه گرفتم. بابت این اتفاق، از همه همبازیانم ممنونم. از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم که قبل از بازی با فجر مرا شرمنده معرفت خودشان کردند. در چند روز گذشته هم پیغام‌های سرشار از مهری از سوی کادرفنی، بازیکنان و اهالی فوتبال دریافت کردم که همگی پر از محبت و در راستای افزایش روحیه به من بود. وظیفه خودم می‌دانم از همه هواداران پرسپولیس و اهالی بامعرفت فوتبال خالصانه تقدیر کنم.
حرف و حدیث‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شاید کادرفنی نام تو را از لیست بازیکنان کنار بگذارد. در این رابطه چه صحبتی داری؟
 اتفاقی که برای من افتاد، شاید به نوعی بدترین اتفاق زندگی ورزشی‌ام باشد. البته مصدومیت‌های شدید بخصوص پارگی رباط صلیبی ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. چه بسا قبل از من هم، بازیکنان بزرگی دچار این مصدومیت شدند و پارگی رباط، در همین فصل هم گریبان برخی بازیکنان را گرفت. همه آنها حتماً دوران بسیار سختی را سپری کردند اما باز هم با قدرت به میادین برگشتند. من هم تمام فکر و تمرکزم روی این موضوع است که بتوانم بار دیگر برای پرسپولیس بازی کنم. حتی اگر کنار گذاشته شوم، می‌جنگم تا دوباره روزی به پرسپولیس برگردم و باز هم در تیم محبوبم بدرخشم.
اما بدون حضور تو، پرسپولیس بشدت در پست مهاجم با کمبود مهره مواجه است و به نوعی فقط مهدی عبدی را در اختیار دارد. این موضوع می‌تواند یک چالش جدی در مسیر قهرمانی بسازد؟
 متأسفانه امسال قسمت نشد از هفته سیزدهم به بعد، در خدمت تیم محبوبم باشم اما اطمینان دارم پرسپولیس آنقدر بزرگ است که به هیچ بازیکنی وابسته نباشد. تیم ما قادر است بدون من هم قهرمان شود. برای تیمم از ته دل آرزوی موفقیت دارم و از خدا می‌خواهم که باز هم قهرمان شود. موضوعی که برای همه ما بخوبی جا افتاده این است که پرسپولیس لیاقت کسب قهرمانی و افتخارات جدید را دارد. بچه‌های ما، مسیر رسیدن به سکو را بلد هستند و حتماً می‌توانند ششمین قهرمانی را در آخر فصل جشن بگیرند و تقدیم هواداران کنند.
استقلال هم قهرمان نیم فصل شد. به نظر می‌رسد که با این اتفاق، کارتان برای کسب قهرمانی این فصل بسیار سخت شده باشد. نظر خودت چیست؟
 ما بازیکنان باتجربه‌ای هستیم و بخوبی می‌دانیم رسیدن به قهرمانی در هر فصل بسیار کار دشواری است اما پرسپولیس ثابت کرده که در سخت‌ترین شرایط هم قادر است بهترین نتایج را بگیرد. پرسپولیسی‌ها ثابت کرده‌اند از پس انجام کارهای بزرگ برمی‌آیند. من همیشه به باقی مدعیان احترام می‌گذارم اما همه می‌دانند که پرسپولیس باز هم مدعی اصلی قهرمانی است.

Page Generated in 0.0058 sec