printlogo


کد خبر: 240723تاریخ: 1400/10/25 00:00
خبر

واکنش‌های عصبی یحیی
ایران ورزشی- یحیی گل‌محمدی در بازی با فجر چند نوبت در مورد سوت‌های داور واکنش‌های تند و عجیب و غریبی نشان داد. او در هر دو نیمه اعتراض‌های شدیدی نسبت به سوت‌های منصوریان داور این مسابقه داشت. او در هر دو نیمه دو واکنش عصبی بسیار تند به سوت‌های داور داشت و فریادهای بلندی لب خط زد و واکنش‌های عجیبی نشان داد. یحیی حتی بعد از سوت پایان بازی هم به اعتراض‌هایش ادامه داد و به خاطر خطاهای متعددی که داور برای فجر در لحظات پایانی گرفت وارد زمین شد و سراغ کمک داور دوم بازی رفت و بعد سمت کلانتری رفت تا با او دست بدهد.
 
اولین بازی عمری و مهدیخانی
ایران ورزشی- تعدد بازیکنان مصدوم پرسپولیس باعث شد تا محمد عمری و محمدمهدی مهدیخانی نه تنها در لیست قرار گرفتند بلکه بازی هم کردند. محمد عمری وینگر کوتاه قامت و جوان پرسپولیس از دقیقه 81 به بازی رفت و بد هم کار نکرد. این اولین بازی عمری برای پرسپولیس بعد از سومین حضور متوالی‌اش در لیست بود. مهدیخانی هم که در دو بازی اخیر وارد لیست شده اولین بازی‌اش در این فصل را انجام داد و حدود 5 دقیقه در لحظات تلف شده به میدان رفت که فقط دو بار خطا کرد.
 
اخطار مطهری در آستانه تونل
ایران ورزشی- داور و کمک‌های بازی با فجر در لحظات پایانی مسابقه با اعلام خطاهای متوالی و دو کارت زردی که به پهلوان و امیری دادند حسابی اعصاب کادر فنی پرسپولیس را خرد کردند. عجیب اینکه بعد از پایان مسابقه و زمانی که اعضای دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن بودند در آستانه تونل داور سوت زد و به حمید مطهری به خاطر اعتراض‌هایش کارت زرد نشان داد.
 
لک در کمیته انضباطی
ایران ورزشی- امروز ساعت 12 جلسه انضباطی شکایت پرسپولیس از ماشین‌سازی و هیأت فوتبال آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که در این جلسه نمایندگان حقوقی پرسپولیس، ماشین‌سازی، نماینده هیأت فوتبال آذربایجان شرقی و حامد لک حضور خواهند داشت. این جلسه مربوط به همان درگیری حامد لک و توپ جمع‌کن ورزشگاه تبریز است که پرسپولیسی‌ها مدارکی رو کردند که این درگیری و فیلمبرداری از آن عامدانه صورت گرفته است. 

Page Generated in 0.0049 sec