printlogo


کد خبر: 240719تاریخ: 1400/10/25 00:00
سوژه

درخواست بانوان هوادار از بازیکنان استقلال
استقبال از کاروان استقلال در خوزستان و به‌ویژه مسجدسلیمان بسیار گرم بود به طوری که آنها از زمان وارد شدن به این شهر تا هنگامی که می‌خواستند آنجا را ترک کنند، مرتب در محاصره هواداران خود بودند و اتفاقاً بعضی از این هواداران برای دیدن استقلالی‌ها از شهرهای مجاور خودشان را به نزدیکی هتل محل اقامت فرهاد مجیدی و شاگردانش رسانده بودند. در میان طرفدارانی که برای دیدن استقلالی‌ها لحظه‌شماری می‌کردند، تعدادی از بانوان هم حضور داشتند که با پرچم آبی آمده بودند. بعضی از این بانوان فوتبالدوست به محض دیدن بازیکنان و مسئولان کاروان استقلال از آنها می‌خواستند پیگیری کنند تا شرایط برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه فراهم شود! البته استقلالی‌ها از این خواسته آنها تعجب کرده بودند چون فعلاً حتی مجوز حضور آقایان در استادیوم‌ها نیز صادر نشده چه رسد به اینکه بانوان بتوانند رقابت‌های باشگاهی و ملی را در ورزشگاه‌های مختلف تماشا کنند. 
 
شاگردان عنایتی، قربانی اولین دبل استقلال؟
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و این هفته پس از برگزاری یک مرحله از پیکارهای جام حذفی همه باید مهیای آغاز نیم فصل دوم بشوند. البته با توجه به دیدارهای تیم ملی در بهمن ماه قرار شده ابتدا هفته شانزدهم برگزار شود و پس از آن تعطیلات زمستانی تیم‌ها و فصل نقل و انتقالات آغاز گردد. استقلال در اولین بازی مرحله برگشت باید به مصاف هوادار برود. تیمی که رضا عنایتی هدایت آن را برعهده دارد و اگرچه طی دو هفته گذشته ناکام شد ولی در مجموع با توجه به پتانسیلی که در اختیار دارد نتایج قابل قبولی تا اینجای کار گرفته است. هوادار در هفته اول فصل جاری به مصاف استقلال رفت و با یک گل مسابقه را به این تیم واگذار کرد بنابراین پیروزی مجدد آبی‌ها در هفته شانزدهم مقابل هوادار زمینه برای شکل‌گیری اولین دبل فصل شاگردان فرهاد مجیدی را فراهم می‌کند و مردان عنایتی به نخستین تیمی بدل خواهند شد که در لیگ بیست و یکم طی هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب استقلال شده‌اند.
 
 
وعده مدیران استقلال به هواداران
هتل اختصاصی استقلال، اسفند سال آینده
مصطفی آجورلو پس از اینکه حکم مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال را دریافت کرد بلافاصله سراغ کمپ ناصر حجازی در غرب پایتخت رفت و تعمیرات اساسی این مجموعه ورزشی را در دستور کار قرار داد. برای فاز اول، مرمت اساسی زمین چمن طبیعی و افزایش کیفیت چمن مصنوعی کمپ مدنظر قرار گرفته که احتمالاً تا روزهای پایانی امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد ولی علاوه بر آن پروژه مذکور دو فاز دیگر هم دارد که شامل احداث موزه و ساختن یک هتل کوچک برای اسکان استقلالی‌ها قبل از دیدارهای خانگی‌اشان در آنجاست. این‌طور که مدیران کنونی باشگاه استقلال وعده می‌دهند، هتل اختصاصی باشگاه استقلال پایان اسفند ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید البته قطعاً این پروژه فقط در شرایطی به سرانجام می‌رسد که کادر مدیریتی کنونی استقلال ثبات داشته باشند و مهم‌تر از آن، بودجه لازم برای تحقق چنین امری تا روز آخر تأمین شود. استقلالی‌ها مدعی‌اند با یک شرکت ساختمانی بزرگ برای احداث موزه و هتل مورد نظر خود در کمپ حجازی تفاهمنامه همکاری دارند.
 
 
حمایت استقلالی‌ها از حسینی
چرا دروازه‌بان ما نباید به تیم ملی دعوت شود؟
نمایش خوب استقلال در نیم فصل اول رفته‌رفته صدای اعتراض هواداران این تیم نسبت به انتخابات دراگان اسکوچیچ را بلند کرد و کار به جایی رسید که فرهاد مجیدی در یکی از مصاحبه‌های خود صراحتاً از سرمربی تیم ملی درخواست کرد نگاه ویژه‌تری نسبت به شاگردانش به ویژه ارکان خط دفاعی استقلال داشته باشد. یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال طی روزهای اخیر و به‌ویژه پس از بازی با نفت مسجد سلیمان به طور جدی در فضای مجازی روی او مانور  کرده و خواهان حضورش در تیم ملی شده‌اند، حسین حسینی است. استقلالی‌ها تأکید دارند وقتی یک تیم در 15 مسابقه فقط پنج گل می‌خورد، یعنی مدافعان و دروازه‌بانانش وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند بنابراین کوچک‌ترین حق برای حسین حسینی به عنوان سنگربان اصلی استقلال در اغلب دیدارهای نیم فصل اول، فراخوانده شدن به اردوی تیم ملی است و اسکوچیچ نباید او را از موقعیتی که حالا واقعاً استحقاق آن را دارد، محروم کند.
استقلال در اردوهای اخیر تیم ملی فقط یک سهمیه داشته و سیاوش یزدانی تنها بازیکنی است که از جمع آبی‌ها به این تیم فراخوانده می‌شد.

 


Page Generated in 0.0060 sec