printlogo


کد خبر: 240697تاریخ: 1400/10/25 00:00
تراکتور یک - نساجی مازندران یک
مدافعان گلزن

شاگردان سولدو از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما مانعی به ‌نام علیرضا حقیقی در آخرین نقطه زمین نساجی اجازه عبور توپ از خط دروازه را نمی‌داد و دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.  در نیمه دوم باز هم این تراکتوری‌ها بودند که میدانداری کردند تا اینکه در دقیقه 55 به خواسته‌شان رسیدند. ضربه ایستگاهی به دست آمده به سود نساجی را مسعود شجاعی روی دروازه تراکتور ارسال کرد که بعد از تأثیرگذاری عالی رضا جعفری توپ به مهدی جانملکی مدافع پیش‌‌تاخته مازنی‌ها رسید و او توانست مقابل دروازه خالی از دروازه‌بان، از این فرصت استفاده کند و گل برتری تیمش را به ثمر برساند. بعد از این گل بازیکنان نساجی که چیزی برای از دست دادن نداشتند رو به بازی مستقیم آوردند که در دقیقه 79 سرانجام توپ را از دروازه حقیقی عبور دادند. بعد از چند موقعیت از دست رفته، محمد قنبری بازیکن تعویضی تراکتور توپ را از سمت راست روی دروازه نساجی ارسال کرد و هادی محمدی مدافع جلو آمده تراکتوری‌ها گل تساوی را در این بازی رقم زد. 
تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد مسلمی‌پور (سعید ایران‌خواه)، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق‌پور، علی دشتی (26- محمد قنبری)، علی نجفی (82- اکبر ایمانی)، رضا دهقانی، پیمان بابایی، محمد عباس‌زاده
سرمربی: زوانیمیر سولدو
نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، مهرداد عبدی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، ایوب کلانتری (70- احسان قهاری)، اکبر صادقی، مسعود شجاعی (90- شاهین طاهرخانی)، رضا جعفری (70- امیرحسین باقرپور)(90- محمدمهدی نظری)
سرمربی: ساکت الهامی
 

Page Generated in 0.0342 sec