printlogo


کد خبر: 240696تاریخ: 1400/10/25 00:00
هوادار یک - صنعت نفت آبادان 2
سه امتیاز برای داداش بزرگتر

در دقیقه 30 نیمه اول همین اتفاق افتاد و روی خروج اشتباه مهرداد بشاگردی سنگربان هوادار شروین بزرگ با یک شوت از فاصله دور توپ را به تور دروازه حریف تهرانی دوخت تا حلقه شادی زردپوشان به نشانه گل تشکیل شود. رضا عنایتی و شاگردانش که اصلاً انتظار دریافت چنین گلی را نداشتند با همین نتیجه به رختکن رفتند و کاملاً مشخص بود که از ابتدای نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان می‌آیند که باز هم روی ضدحمله حریف در دقیقه 56 دروازه‌شان برای دومین مرتبه باز شد. شروین بزرگ این بار در نقش یک پاسور ظاهر شد و در پی یک ضدحمله توپ را به مهدی ممی‌زاده رساند و این بازیکن در حالت تک‌ به ‌تک دروازه تیم هوادار تهران را گشود تا دومین گل نفت آبادان ثبت شود. تیم هوادار که کاملاً در شوک این دو گل خورده قرار داشت در ثانیه‌های اضافی بازی فقط توانست یکی از گل‌ها را توسط مهدی عبدی پاسخ داد. منصوریان که قبل از بازی از عنایتی به‌عنوان برادرش اسم آورده بود سه امتیاز بازی را به‌نام خودش ثبت کرد.
هوادار تهران: مهرداد بشاگردی، سیدمحمد ستاری (35- نیما انتظاری)، امیرحسین پورمحمد، مهدی عبدی، سپهر روزی‌طلب، دانیال کردستانی، صائب محبی، معین عباسیان (58- آرام عباسی)، امیرحسین خدامرادی (35- داریوش شجاعیان)، روح‌الله باقری، محمدجواد محمدی
سرمربی: غلامرضا عنایتی
صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، امید خالدی، رضا یزدان‌دوست، محمد طیبی، سیدفاخر تهامی، حکیم نصاری (75- مهدی حنفی)، محمود مطلق‌زاده (88- میثم تهیدست)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید، مهدی ممی‌زاده (65- محمدرضا غبیشاوی) و شروین بزرگ (75- علی امیری)
سرمربی: علیرضا منصوریان
 

Page Generated in 0.0054 sec