printlogo


کد خبر: 240690تاریخ: 1400/10/25 00:00
سالن کنفرانس

نکونام: از بازیکنان تعویضی گلایه دارم
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده می‌گوید: «نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم چرخش توپ خوبی داشته باشیم. پدیده سه هفته اخیر فوتبال متفاوتی بازی کرده بود، تیم آنها خوب بازی می‌کرد و بازی آنها با پیکان در تهران و پرسپولیس در مشهد، خیلی خوب بود و موقعیت به حریف ندادند. پدیده در مواقعی 10 نفره فشار آورد، بخصوص در دقایق پایانی بازی که با اضافه شدن مهاجم بلند‌قد خود، روی بازی مستقیم ما را اذیت کردند و شرایط سخت شد. تیم ما همان‌طور که گفتم چرخش توپ خوبی داشت، موقعیت‌سازی کردیم و گل اول را زدیم و حتی با 11 نفره بودن پدیده هم می‌توانستیم گل دوم را به آنها بزنیم. بعد از گل دوم عطش گلزنی تیم ما کم شد و شرایط برای ما سخت پیش رفت. در نیمه اول می‌توانستیم سه یا حتی چهار گل به ثمر برسانیم.» او از بازیکنان تعویضی‌اش رضایت ندارد: «از بازیکنان تعویضی گلایه دارم، چون می‌خواستیم اگر تیم حریف رو به بازی مستقیم آورد، بتوانیم از ضد‌حملات استفاده کنیم، اما بازیکنان تعویضی اصلاً عملکرد خوبی نداشتند. در رختکن گفتم توقعم از آنها بیشتر بوده است. »
 
 
سولدو: ایمان دارم که تراکتور بهتر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از عملکرد شاگردانش در بازی با نساجی می‌گوید: «به بازیکنانم تبریک می‌گویم که در هر دو نیمه خوب بازی کردند. بعد از دریافت گل با نظم تیمی و روحیه خوبی به گل رسیدیم و پیروزی، کمترین پاداش برای شاگردانم بود. بازیکنان تعویضی خوب بازی کرده و وظایف خود را به بهترین نحو انجام دادند. بازیکنانی که آمادگی صددرصد دارند، بازی می‌کنند چون مصدومیت بازیکنی با آسیب‌دیدگی جزئی ممکن است تشدید شود. نساجی را قبل از هر بازی بخوبی آنالیز کرده و نقاط ضعف و قدرت رقبا را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم. عملکرد شاگردانم در میانه میدان، مانند چند بازی اخیر خوب بود.یافتن بازیکن خوب در میانه فصل بسیار سخت است چرا که بازیکنانی که بیرون مانده‌اند، از شرایط مسابقه دور هستند و در سطح ایران نیز بازیکن خوب که شرایط آمدن به تراکتور را داشته باشد، کم است.»
 او به آینده تیمش ایمان دارد: «تضمین می‌دهم که به سختی با تیم کار خواهم کرد و ایمان دارم که روز به‌ روز بهتر می‌شویم. همین امروز دو بازیکن جوان از آکادمی فوتبال تراکتور بازی خوبی کردند که این موضوع برای تراکتور یک برد به شمار می‌رود. وضعیت برای همه مشخص است و همه باید برای خروج تراکتور از این وضعیت تلاش کنیم. »
 

 


Page Generated in 0.0077 sec