printlogo


کد خبر: 240689تاریخ: 1400/10/25 00:00
خبر کوتاه

دیبالا در راه اینتر؟
آینده پائولو دیبالا در یوونتوس نامشخص است و بپه ماروتا، مدیر اینتر می‌خواهد این بازیکن آرژانتینی را در تابستان به‌صورت آزاد جذب کند. قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل منقضی می‌شود. این ماروتا بود که در سال 2015، دیبالا را با قیمت 40 میلیون یورو از پالرمو به یوونتوس برد. او حالا می‌خواهد دوباره این بازیکن آرژانتینی را جذب کند، اما این بار برای اینتر. آندره اونانا، دروازه‌بان آژاکس در تست پزشکی اینتر شرکت کرده و در تابستان به این تیم می‌رود. ماتیاس خینتر، مدافع بروسیا مونشن‌گلادباخ هم مذاکراتی پیشرفته با اینتر داشته و به این ترتیب، احتمالاً دیبالا سومین بازیکنی می‌شود که در تابستان به اینتر خواهد پیوست.
 
 
 منچستر یونایتد و اتلتیکو خواهان اینتزاگی
ایجنت سیمونه اینتزاگی با منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید صحبت کرده، اما اینتر قصد دارد قرارداد مربی‌اش را تمدید کند. این مهاجم سابق، در تابستان جای آنتونیو کونته را گرفت و قراردادی دوساله با اینتر امضا کرد. اینتر با او قهرمان سوپرجام شده و در سری آ هم با تنها یک باخت در 20 بازی صدرنشین است. نتایج اینتر و سبک بازی آنها باعث شده توجه باشگاه‌های بزرگ جلب شود. البته یونایتد و اتلتیکو مذاکرات رسمی نداشته‌اند، اما هر دو باشگاه احتمالاً در پایان فصل مربی‌شان را عوض خواهند کرد و اینتزاگی را زیر نظر دارند.
 
 
چرا مورینیو تماشای تمرین رم را ممنوع کرد؟
رم دارد برای بازی با کالیاری آماده می‌شود، ولی هیچ‌کس اجازه تماشای تمرینات تیم ژوزه مورینیو را ندارد. رم در اندیشه راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا است ولی کار سختی پیش رو دارد. آنها در بازی قبلی‌شان مقابل یوونتوس دو گل پیش افتاده بودند اما در نهایت باختند.
مورینیو از این ناراحت است که تغییرات تاکتیکی‌ای که برای بازی با ونتزیا در نظر داشت، به گوش خبرنگاران رسید. از این رو، هیچ‌کس حق تماشای تمرینات رم در تریگوریا را ندارد. در بازی با ونتزیا، رم با سه دفاع بازی کرد و یکی از 9 شکست فصل را متحمل شد.
 
 
روادید نوله دوباره باطل شد!
 به نظر می‌رسد که وزیر مهاجرت استرالیا می‌خواهد نشان دهد که در ماجرای ورود غیرمجاز نواک جوکوویچ به خاک این کشور، رئیس چه کسی است. همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، الکس هاوک، وزیر مهاجرت استرالیا از اختیارات قانونی خود برای رد حکم قاضی پرونده جوکوویچ استفاده و روادید او را دوباره باطل کرد. قاضی پرونده جوکوویچ، دستور آزادی مرد شماره یک تنیس جهان از هتل پناهجویان شهر ملبورن را پس از حبس شدن‌اش در آنجا به خاطر ورود به استرالیا بدون تزریق واکسن کرونا صادر کرده بود اما الکس هاوک با استفاده از اختیارات قانونی خود این حکم را لغو کرد.
او گفت: «امروز من مطابق ماده C133 (3) مقررات مربوط به مهاجرت از اختیارات خود برای ابطال روادید آقای نواک جوکوویچ به منظور عمل به دستور‌العمل‌های بهداشتی و رعایت منافع عموم شهروندان استفاده می‌کنم. برای اتخاذ این تصمیم من با دقت کامل اطلاعاتی را که از جانب وزارت امور داخله در اختیارم گذاشته شد، بررسی کردم. دولت موریسون با اقتدار خود را متعهد به حفاظت از مرزهای استرالیا می‌داند بخصوص در مورد مسأله پاندمی کرونا.»
تصمیم وزیر مهاجرت استرالیا به منزله اخراج پرافتخارترین و قهرمان فصل گذشته رقابت اوپن استرالیا از خاک این کشور است که در این صورت او از قرعه‌کشی کنار گذاشته خواهد شد و اندری روبلف سید پنجمی جایش را در بالای قرعه خواهد گرفت. در همین حال گائل مونفیل سید هفدهمی هم جای روبلف را خواهد گرفت و جایگاه مونفیل هم به الکساندر بوبلیک رده سی‌و‌سومی خواهد رسید.
 ماجرای جوکوویچ حالا تبدیل به یک رسوایی فراتر از ورزش تنیس برای استرالیا شده است، کشوری که یکی از سختگیرانه‌ترین قوانین مربوط به قرنطینه را در کشورش در طول دوران شیوع کووید 19 اجرا کرد. مقامات استرالیایی بابت مدیریت ضعیف این ماجرا و ناهماهنگی عجیبی که در برخورد با این موضوع از خود نشان داده‌اند به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. کار تا جایی پیش رفت که رئیس‌جمهور صربستان، الکساندر وچیچ هم حمله کلامی شدیدی علیه نخست‌وزیر استرالیا، اسکات موریسون داشت و به این ترتیب روابط سیاسی دو کشور نیز تحت تأثیر این ماجرا قرار گرفت.

Page Generated in 0.0071 sec