printlogo


کد خبر: 240685تاریخ: 1400/10/25 00:00
بنزما ستاره جذاب ریاض

کریم بنزما همان‌طور که امیدوار بود در عربستان سعودی ستاره شد و به رئال مادرید کمک کرد برابر بارسلونا به پیروزی برسد و به فینال سوپرجام اسپانیا برسد. مهاجم فرانسوی، بازیکن محبوبی در میان هواداران فوتبال در این منطقه به شمار می‌رود با توجه به اینکه مسلمان است و پیش از این هم برای زیارت خانه خدا در مکه به این شهر سفر کرده است.
هواداران رئال مادرید در سراسر دنیا هم امید دارند او به درخشش خود که باعث موفقیت رئال مادرید در لیگ اسپانیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا شده، ادامه دهد و بتواند تیم را به نخستین قهرمانی‌‎اش در این فصل برساند.
بنزما در بازی چهارشنبه شب مقابل بارسلونا گل دوم تیمش را زد تا تعداد گل‌هایش با پیراهن سفیدها را به 302 گل برساند. او در حال حاضر با آلفردو دی استفانوی فقید که سومین گلزن تاریخ رئال مادرید است، شش گل فاصله دارد. کاپیتان رئال مادرید همچنین پاس گل اول بازی را به وینیسیوس جونیور داد که زوج بسیار خوبی برای او در خط حمله تیم شده و مکملی برای سبک بازی‌اش محسوب می‌شود. این دو یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های هجومی اروپا هستند که تا اینجا تنها در لالیگا 28 گل به ثمر رسانده‌اند. انگیزه دیگر بنزما رسیدن به بیستمین جام قهرمانی به‌عنوان بازیکن رئال مادرید است. در حال حاضر مارسلو سه جام بیشتر از بنزما برده اما مهاجم فرانسوی احتمالاً مدت بیشتری نسبت به هم تیمی برزیلی‌اش در باشگاه خواهد بود. مهم‌ترین قهرمانی‌های بنزما با رئال مادرید عبارتند از چهار قهرمانی اروپا، چهار قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها و سه قهرمانی لالیگا.
با وجود شایعات، آمدن کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به رئال مادرید، بنزما نگران نیست. او سال‌ها است ارزش خود را برای باشگاه ثابت کرده و هواداران را جذب خود کرده. او یک گلزن و رهبر ثابت شده برای تیم است و تا وقتی از فوتبالش در مادرید لذت ببرد، از تلاش باز نمی‌ایستد.
 

Page Generated in 0.0056 sec