printlogo


کد خبر: 240682تاریخ: 1400/10/25 00:00
استون ویلا – منچستر یونایتد
طلسم 27ساله

منچستریونایتد می‌خواهد در بازی در خانه استون‌ویلا به روند پیروزی در لیگ برگردد. آنها دوشنبه هفته گذشته در جام حذفی، ویلا را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و حالا در لیگ برتر دوباره به مصافشان می‌روند. استیون جرارد مقابل یونایتد شکست خورد، اما بی‌تردید از عملکرد تیمش راضی بود. آنها با جذب فیلیپه کوتینیو و لوکاس دینیه نشان داده‌اند که باشگاه جاه‌طلبی هستند و جرارد می‌خواهد تیمش را به میانه بالای جدول برساند. ویلا البته در پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها چهار شکست را داشته، از جمله سه باخت در لیگ برابر لیورپول، چلسی و برنتفورد. آنها در سپتامبر توانستند یونایتد را در اولد ترافورد با نتیجه یک بر صفر ببرند، اما از آگوست 1995 تاکنون نتوانسته‌اند در لیگ، یونایتد را در ویلا پارک شکست دهند. یونایتد هم در بازی قبلی خود در لیگ مقابل ولوز شکست خورد. تیم رالف رانگنیک البته امید بسیاری به راهیابی به لیگ قهرمانان دارد.
 
اخبار دو تیم
ویلا در این بازی لئون بیلی و مارولوس ناکامبا را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و جان مک‌گین، هافبک کلیدی تیم هم محروم است. برتران ترائوره و ترزگه هم در جام ملت‌های آفریقا هستند و اشلی یانگ شاید به بازی مقابل تیم سابقش نرسد.اما احتمالاً دو بازیکن جدید ویلا، یعنی کوتینیو و دینیه در ترکیب حضور می‌یابند. در صورت حضور کوتینیو، دنی اینگس روی نیمکت می‌نشیند.
در یونایتد هم رونالدو با وجود مشکل مفصل لگن، بازی خواهد کرد. هری مگوایر، جیدون سانچو، دیوگو دالوت و فیل جونز هم به این بازی می‌رسند. پل پوگبا تنها مصدوم یونایتد است، اما لوک شاو و اسکات مک‌تومینای محروم هستند و اریک بایی هم در جام ملت‌های آفریقا به سر می‌برد. نمانیا ماتیچ در خط میانی جای مک‌تومینای را می‌گیرد و احتمالاً رونالدو در کنار ادینسون کاوانی در خط حمله حضور می‌یابد. به این ترتیب مارکوس رشفورد نیمکت‌نشین می‌شود. گفته می‌شد که رانگنیک ممکن است از خط میانی لوزی استفاده کند، اما چون آینده دونی فن‌دبیک نامشخص است، بعید به نظر می‌رسد که او در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

Page Generated in 0.0060 sec