printlogo


کد خبر: 240669تاریخ: 1400/10/23 00:00
خبر

جواب تکراری یحیی درباره گزینه‌ها
دیروز در کنفرانس قبل از بازی با فجر از یحیی گل‌محمدی درباره قرار گرفتن نام علیرضا کوشکی در لیست خرید او سؤال شد که جواب یحیی به این سؤال مثل هفته‌های قبل بود: «در مورد نقل و انتقالات صحبت زیادی شده اما در این مورد پس از پایان نیم‌فصل صحبت خواهیم کرد. تاکنون هیچ صحبت یا اتفاق صددرصدی نبوده و بیشتر مسائل گمانه‌زنی است. 
در هر نشست خبری نمی‌توانیم درباره این حرف‌ها و فلان بازیکن نظر بدهیم و باید تا شروع نیم‌فصل دوم صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»
این در حالی است که از پیمان بابایی هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های حضور در خط حمله پرسپولیس صحبت می‌شود.
 
 
ترس از بازی دادن به تاجیک‌ها
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد علت بازی ندادن به صفروف ترس از سه بر صفر شدن بازی‌ها به ضرر پرسپولیس است: «از طرف فدراسیون ما زنگ زده و گفته‌اند استعلام گرفته‌ایم. واقعیت این است که می‌ترسیم از این بازیکنان استفاده کنیم. هنوز جواب قطعی به ما نداده‌اند و منتظر مشخص شدن تکلیف هستیم. همه منتظرند مشکلی برای پرسپولیس ایجاد شود و فردایش شکایت کنند. باشگاه هم هنوز نتوانسته جواب درست و حسابی بدهد. 
بازیکن گرفته‌ایم که در نیم‌فصل اول از آنها استفاده کنیم، فردا (امروز) آخرین دیدار نیم‌فصل است اما متأسفانه هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست. می‌ترسیم آنها را بازی بدهیم و تیم‌های دیگر شکایت کنند که بازی‌ها سه بر صفر شود. اکنون که کسی در باشگاه نیست اما می‌خواهیم بررسی کنند و به ما جواب درست و حسابی بدهند. فدراسیون می‌گوید استعلام گرفته‌ایم ولی چندین هفته است که جواب این استعلام نیامده است. نمی‌دانم دلیل چیست؟ مگر پرسپولیس بدهی خارجی دارد؟ خود فدراسیون اعلام کرده که بدهی به اوساگونا را پرداخت شده اعلام کنید. از آن‌طرف چنین چیزی می‌گویند و از طرف دیگر از فیفا استعلام می‌گیرند.»
 
 
با تأیید یحیی، عیسی از لیست خارج می‌شود
یحیی گل‌محمدی در مورد اینکه آیا قرار است عیسی آل‌کثیر از لیست پرسپولیس خارج شود، گفت: «اگر صددرصد مطمئن شویم وی رباط صلیبی پاره کرده و به نیم‌فصل دوم نمی‌رسد، مجبوریم این بازیکن را از لیست خارج کنیم. می‌خواستم از آل‌کثیر تشکر کرده و برایش آرزوی سلامتی کنم. همه می‌دانند در این یکی دو سال چقدر اذیت شد. با انگشت شکسته و دست و پای مصدوم برای ما بازی کرد و هیچ‌وقت روزهایی که برای پرسپولیس ساخته را فراموش نمی‌کنیم و امیدواریم هر چه زودتر به میادین بازگردد.»
 
 
 
حمله گل‌محمدی به ارتش فحاشان مجازی
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دیروز با تأکید بر دلگرمی‌اش از حمایت هواداران و بازیکنان گفت: «پس از مساوی با پدیده هجمه خیلی زیادی ایجاد شد و گفتند پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. در پنج بازی آخر خود مقابل سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و تراکتور برنده شدیم و مقابل پدیده مساوی کردیم. همه تیم‌های بالای جدولی را شکست دادیم اما متأسفانه پس از تساوی با پدیده، ارتش فحاش مجازی شکل گرفت. از تیم‌های رقیب با درست کردن پیج‌های مربوط به پرسپولیس جو تیم را به هم می‌ریزند. هواداران به هوش بوده و بیشتر مراقب باشند. نباید فریب این پیج‌ها را بخورند. کار برنامه‌ریزی شده‌ای است و می‌خواهند جو پرسپولیس را به هم بزنند. به اندازه کافی در این تیم مشکلات داریم، از امکانات بگیر تا مسائل مدیریتی و مالی.»

Page Generated in 0.0044 sec