printlogo


کد خبر: 240665تاریخ: 1400/10/23 00:00
پرسپولیس – فجر‌سپاسی
ترس از فانوس به دست‌ها

ایران ورزشی- پرسپولیس بعد از تساوی ناامید کننده مقابل پدیده در مشهد که باعث شد شانسش برای قهرمانی نیم فصل به صفر برسد حالا مجبور است فجر‌سپاسی را در آخرین بازی نیم فصل نخست شکست دهد تا ضمن جبران امتیازات از دست رفته در آن مسابقه همچنان در کورس قهرمانی بماند و از استقلال فاصله زیادی نگیرد.
پرسپولیس اما بعد از نمایش متهورانه تراکتور در تهران و بازی دفاعی و کم نقص پدیده در مشهد، از بازی مقابل تیم‌های فانوس به دست درس‌های بزرگی گرفته و به این مهم دست یافته که برای شکست هر تیمی حتی ضعیف‌ترین تیم لیگ باید با تمام توان و تمرکز به میدان بیاید و حق هیچ‌گونه اشتباهی ندارد.
فجر‌سپاسی در 14 بازی اخیر کلاً دو برد داشته که آخرینش مربوط به حدود سه ماه قبل است. آنها در هفته پنجم پیکان را شکست دادند و بعد از آن تقریباً یک هفته در میان مساوی کرده‌اند و باخته‌اند تا جایی که 5 مساوی و 4 باخت نصیب‌شان شده است.
پرسپولیس که بعد از 4 برد پیاپی، مقابل پدیده امتیاز از دست داد حالا در شرایطی باید روبه‌روی فجرسپاسی قرار بگیرد که تعداد مصدومان این تیم زیاد شده ضمن اینکه با تغییرات مدیریتی و شرایط نابسامان مالی وضعیت این تیم هم جالب نیست. از طرفی کادر فنی با وصله پینه کردن نفرات موجود باید بهترین ترکیب را مقابل فجر به میدان بفرستد. یحیی 5 بازیکن مصدوم دارد و از یک بازیکن تاجیکش که روی نیمکت نشسته هم می‌ترسد استفاده کند!در نقطه مقابل فجر‌سپاسی برای این بازی سه بازیکن مصدوم دارد؛ رضا آقابابایی، سیروان قربانی و حمید نعمتی سه بازیکن مصدوم فجر هستند که البته در بازی‌های قبلی هم جزو نفرات اصلی کلانتری نبودند. فجر‌سپاسی مثل تیم‌های لیگ یکی تیم دونده‌ای است که بازیکنانش بی‌محابا می‌دوند و تلاش می‌کنند. این تیم روی ضربات ایستگاهی که محمدرضا زنده‌روح به بهترین شکل می‌نوازد برنامه دارد اما روی کاغذ توان مقابله با پرسپولیس حتی در این شرایط را ندارد. به شرطی که پرسپولیس در دفاع بی‌اشتباه باشد و از اندک موقعیت‌هایی که بواسطه ضعف خط میانی ساخته می‌شود نهایت استفاده را ببرد.
 
با شریفی 19 نفر شدند
ایران ورزشی- تعداد بازیکنان مصدوم پرسپولیس هر هفته بیشتر می‌شود. دیروز یحیی گل‌محمدی اعلام کرد شش بازیکن این تیم مصدوم هستند و به بازی امروز مقابل فجر نمی‌رسند. عالیشاه، شریفی، هنانوف، حامد پاکدل، علی شجاعی و عیسی آل‌کثیر شش بازیکنی هستند که یحیی از مصدومیت‌شان خبر داد اما مهدی شریفی که مشکل کتف داشت در لیست قرار گرفت. جالب اینکه با حضور شریفی تعداد بازیکنان لیست امروز پرسپولیس به 19 رسید. در این لیست نام مهدی خانی و عمری هم دیده می‌شود.
 
آنالیز فجر
آخرین تمرین پرسپولیس بعد از ظهر دیروز در هوای صاف و سرد زمستانی ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. قبل از این تمرین جلسه آنالیز حریف برگزار شد. در این تمرین مصدومان تیم هم مثل روزهای گذشته در تمرینات گروهی شرکت نداشتند. علی شجاعی و محمد شریفی اختصاصی تمرین کردند. امید عالیشاه و حامد پاکدل زیر نظر کادر پزشکی بودند و عیسی آل‌کثیر هم به‌دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشت.

Page Generated in 0.0058 sec