printlogo


کد خبر: 240664تاریخ: 1400/10/23 00:00
درویش مدیرعامل شد، ذوالفقارنسب رئیس هیأت مدیره

ایران ورزشی- روز سه‌شنبه سیدمجید صدری از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد و ابتدا تصور می‌شد این استعفا نمایشی است که صدری بعد از مناظره تلویزیونی دوشنبه شب با اولیایی ترتیب داده تا نشان دهد برخلاف آنچه اولیایی گفت چسبیده به این صندلی نیست و خیلی هم علاقه ندارد که به مدیرعاملی پرسپولیس برسد اما به نظر می‌رسد صدری بعد از بدقولی‌اش به اعضای تیم مبنی بر پرداخت 20 درصد دیگر از مطالبات قراردادی آنها و پاداش‌های‌شان ترجیح داد که در این شرایط بحرانی از باشگاه برود. کما اینکه دوره سرپرستی سه ماهه ایشان حدود دو هفته قبل به پایان رسیده بود و مدیرعامل جدید باید از دو هفته قبل در مسند کار قرار می‌گرفت که تا دیروز عقب افتاد. در عین حال شاید صدری به این نتیجه رسیده بود که با توجه به ماجرای حذف شدن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای رسیدن به این مسند ندارد و زودتر استعفا داد تا ارج و قربش را حفظ کند.
دیروز خیلی زود بررسی‌های وزارتخانه برای استعفای صدری آغاز شد و بعد از بررسی‌های لازم خیلی زود این استعفا مورد قبول قرار گرفت و بالاخره رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شد. نام درویش برای تصدی این سمت از حدود دو هفته قبل مطرح شد و او بعد از یکی دو بار نزدیک شدن و دوری از این سمت بالاخره دیروز رسماً به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شد.
دیروز همچنین ترکیب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم تکمیل شد. از هیأت مدیره قبلی غلامعلی محمدعلی‌پور و سید‌مجید مسجدی در هیأت مدیره باقی ماندند و سه عضو جدید دیگر یعنی سید‌مجید پوراحمدی، احمدرضا درویش و بیژن ذوالفقارنسب نیز اعضای جدید هیأت مدیره هستند. البته ذوالفقارنسب دیروز در فدراسیون هم سمت تازه‌ای گرفت.
دیروز اولین جلسه هیأت مدیره جدید با حضور اعضای جدید و البته سجادی وزیر ورزش برگزار و بعد از تقدیر از تلاش‌های صدری، ذوالفقارنسب به‌عنوان رئیس و پوراحمدی به‌عنوان دبیر هیأت مدیره انتخاب شدند.

Page Generated in 0.0054 sec