printlogo


کد خبر: 240662تاریخ: 1400/10/23 00:00
پاکدل: هیچ بازیکنی جای عیسی را نمی‌گیرد
جام آخر فصل را می‌خواهیم نه قهرمانی نیم‌فصل!

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس این روزها مشغول ادامه درمان خود است تا با شرایط بهتری به زمین بازگردد. او نسبت به خبر مصدومیت همبازی خود، عیسی آل‌کثیر واکنش جالبی داشت که در مصاحبه با ایران ‌ورزشی، این موضوع را ابراز کرد. صحبت‌های این مهاجم درودی سرخپوشان را بخوانید.
 
مدتی است از تمرینات دور شده‌ای. وضعیت مصدومیت به چه شکل پیش می‌رود؟
 متأسفانه چند هفته‌ قبل مصدوم شدم و دوران خیلی سختی را سپری کردم. با همه تلاشی که خودم و کادر پزشکی داشتیم، مقطعی از فصل را از دست دادم. البته این مصدومیت خوشبختانه به پایان رسیده و بزودی به تمرینات گروهی برمی‌گردم.
چه زمانی به تمرینات گروهی می‌رسی؟
ان‌شاءالله از بازی‌های نیم‌فصل دوم در خدمت تیم هستم و هر زمانی کادرفنی تصمیم بگیرد پرسپولیس را همراهی می‌کنم.
به احتمال فراوان شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل اول ندارید. با این قضیه کنار آمده‌اید؟
 بچه‌ها مقابل فجرسپاسی تلاش می‌کنند که با پیروزی نیم‌فصل را تمام کنند. قطعاً قصد بچه‌ها این است که بعد از هر بازی، هواداران را خوشحال کنند. به نظر من، جام پایان فصل مهم‌ است نه قهرمانی نیم فصل! همه می‌دانند که جام قهرمانی را در نیم‌فصل به هیچ تیمی نمی‌دهند.
هواداران نگران هستند که مقابل فجر، مثل بازی با پدیده و هوادار غافلگیر شوید؟
 همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه خیلی زیادی پیدا می‌کنند و درصددند مقابل مدافع عنوان قهرمانی، بهترین عملکرد را نشان دهند. فجر هم تیم سختکوشی است اما هیچ تیمی برای برد در آخرین بازی نیم‌فصل حریف ما نمی‌شود.
پس حسابی به ششمین قهرمانی متوالی فکر می‌کنید؟
 چرا که نه؟ پرسپولیس ثابت کرده قادر است هر کار بزرگی را انجام دهد اما از آنجا که تیم‌مان تغییر و تحولاتی داشته، باید صبر کرد تا تلاش‌ها نتیجه دهد و موفقیت بزرگی را کسب کنیم.
چرا خودت برخلاف تیم‌های قبلی نتوانستی در پرسپولیس درخشش لازم را داشته باشی؟
 پرسپولیس تیم بزرگی است. به همین دلیل ممکن است برای هر بازیکنی، شرایط خاصی پیش بیاید. من هم متأسفانه در تیم دچار بدشانسی شدم و مصدومیت اجازه نداد با قدرت تمام در خدمت پرسپولیس باشم اما قول می‌دهم در نیم‌فصل دوم همه چیز را جبران کنم و بازی‌هایی در خور نام بزرگ پرسپولیس و هوادارانش ارائه دهم.
مصدومیت شدید آل‌کثیر از ناحیه زانو، چه بازتابی در تیم‌تان داشته؟
 این خبر، شوک بدی به همه ما داد و بازیکنان را ناراحت کرد. پارگی رباط، یکی از بدترین مصدومیت‌های ممکن است؛ اتفاق تلخی که ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. با وجود این، من هم بعد از مصدومیتی که برای هم‌تیمی‌ام به وجود آمد، از عمق قلبم ناراحت شدم اما با شناختی که از عیسی و اراده و توانایی‌هایش دارم، می‌دانم حتماً دوران مصدومیت را بسرعت سپری می‌کند و با قدرت بازمی‌گردد.
در غیاب عیسی فکر می‌کنی بتوانی جای خالی او را در ترکیب پر کنی؟
هر بازیکنی جایگاه خاص خودش را در تیم دارد. هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای همبازی‌هایش را پر کند.
برای عیسی برنامه خاصی دارید؟
حتماً بچه‌ها برنامه‌هایی دارند و ان‌شاءالله برد مقابل فجرسپاسی را تقدیم عیسی می‌کنند تا نشان دهند که قدردان زحمات آل‌کثیر هستند.
در رابطه با حضور مدیرعامل جدید در باشگاه‌تان چه نظری داری؟
 ما بازیکن هستیم و حرفه‌ای نیست که در این مورد صحبت کنیم اما امیدوارم که مدیرعامل جدید بتواند موانع و مشکلات را برطرف سازد و به تیم و باشگاه کمک کند تا راحت‌تر بتوانیم به خواسته‌های هواداران جامه ‌عمل بپوشانیم.

Page Generated in 0.0052 sec