printlogo


کد خبر: 240660تاریخ: 1400/10/23 00:00
لژیونرها

شکست سنگین برنتفورد بدون سامان
قدوس 90 دقیقه روی نیمکت!
در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ جزیره، تیم برنتفورد در حالی که سامان قدوس را برخلاف مسابقه اخیرش در جام حذفی جزو نفرات اصلی نداشت و روی نیمکت می‌دید، در استادیوم سنت‌مریز به مصاف ساوتهمپتون رده چهاردهمی رفت. یاران قدوس که پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس در مسابقه اخیرشان در این رقابت‌ها به برتری رسیده بودند، مقابل ساوتهمپتون نتوانستند به دومین برد متوالی دست پیدا کنند و دوباره نتیجه را واگذار کردند. برنتفورد مقابل ساوتهمپتون با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا فرصت صعود به رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد، ۲۳ امتیازی بماند و با سقوط یک پله‌ای در جایگاه سیزدهم بایستد. سامان قدوس که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس ۱۱ بار حضور ثابت یا تعویضی در زمین داشته و موفق به زدن یک گل و ارسال یک پاس گل شده، برخلاف چهار هفته گذشته لیگ جزیره و یک دیدار اخیرشان در جام حذفی، برابر ساوتهمپتون فرصت بازی به دست نیاورد.
 
 
نامه سوم اسکاتلندی‌ها به دست الاهلی رسید
علاقه قایدی به حضور  در سلتیک 
باشگاه سلتیک برای بار سوم جهت در اختیار گرفتن مهدی قایدی هافبک مهاجم تیم شباب الاهلی به باشگاه اماراتی نامه زده. این در حالی است که باشگاه اماراتی پیشتر به باشگاه سلتیک اعلام کرده بود به مهدی قایدی به منظور دستیابی به اهداف فنی خود در لیگ برتر امارات تا پایان فصل نیازمند است و آنگاه در مورد فروش او تصمیم می‌گیرد. با این حال آنگه پوستکوگلو سرمربی استرالیایی سلتیک تأکید دارد مهدی قایدی در تعطیلات زمستانی به اردوی تیمش ملحق شود و به همین خاطر باشگاه سلتیک در نامه جدیدی که برای باشگاه اماراتی فرستاده اعلام کرده که پیشنهاد مالی باشگاه شباب الاهلی جهت فروش مهدی قایدی برای سلتیک قابل درک و بررسی خواهد بود و بی‌صبرانه منتظر هستیم که شما پیشنهاد خود را اعلام کنید. اماراتی‌ها هنوز پاسخی به نامه سوم سلتیک نداده‌اند و نمی‌توان در این موضوع پیشداوری کرد. اما به نظر می‌رسد مهدی قایدی بی‌میل نیست تجربه جدیدی در این زمینه به دست بیاورد. او در ابتدای فصل با تیم اماراتی قرارداد سه ساله بسته و طبیعتاً حضور او در یک تیم جدید منوط به رضایت باشگاه شباب الاهلی خواهد بود.
 
 
با میانگین هفت‌صدم گل خورده در هر بازی
عابدزاده دومین دروازه‌بان برتر لالیگای دو
در دیداری از هفته بیست و سوم لالیگای دو، پونفرادینا در خانه برابر رئال ساراگوسا به تساوی بدون گل رسید. امیر عابدزاده سنگربان ملی پوش پونفرادینا شب خوبی را پشت سر گذاشت و با یک سیو درخشان مانع از شکست تیمش در این بازی شد. 
یک صفحه هواداری پونفرادینا به رسم تمام بازی‌های این فصل اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن این تیم در دیدار برابر رئال ساراگوسا کرد که عابدزاده در رتبه دوم قرار گرفت و پاریس آدوت در این نظرسنجی بهترین بازیکن پونفرادینا شد.
 این صفحه با انتشار توییتی از عملکرد عابدزاده در این فصل به تمجید از او پرداخت. سنگربان ایرانی در 19 دیداری که برای پونفرادینا به میدان رفته، 14 بار دروازه‌اش را باز شده دیده و در 8 بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده است. او در هر دیدار به‌صورت میانگین 9/2 سیو داشته که آمار خوبی برای عابدزاده به شمار می‌آید. 
پونفرادینا در حال حاضر در رتبه پنجم جدول رده‌بندی است و در صورت ایستادن در رتبه‌های اول یا دوم به‌صورت مستقیم به لالیگا صعود خواهد کرد و چنانچه در جایگاه سوم تا ششم قرار بگیرد، راهی پلی‌آف خواهد شد. عابدزاده همچنین با میانگین 7/0 گل خورده در هر بازی در رده دوم بهترین دروازه‌بان‌های لیگ دو اسپانیا قرار دارد.

Page Generated in 0.0053 sec