printlogo


کد خبر: 240659تاریخ: 1400/10/23 00:00
رأی بی‌قرار کار دست ناظم‌الشریعه داد

محمدرضا ناظم‌الشریعه بعد از چند سال همکاری با تیم ملی فوتسال، سرانجام جای خود را به وحید شمسایی داد. ناظم‌الشریعه در این مدت نتایج خیلی ضعیفی هم کسب نکرد و با توجه به اینکه تا پایان سال با تیم ملی فوتسال قرارداد داشت، می‌توانست فعلاً به فعالیت خود ادامه بدهد اما فدراسیون فوتبال ترجیح داد در این مقطع با او قطع همکاری کند و شمسایی را به‌عنوان مربی جدید برگزیند. 
ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گویی کوتاه درباره انتخاب وحید شمسایی می‌گوید: «هیچ مشکلی با این قضیه ندارم و به وحید شمسایی هم تبریک می‌گویم. بابت قطع همکاری ناراحت نیستم و امیدوارم تیم ملی فوتسال با تغییراتی که به وجود آمده پیشرفت کند و نتایج خوبی بگیرد. من تا آخر سال قرارداد داشتم اما فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفته و من هم تابع آن هستم.»
در مورد دلایل قطع همکاری با ناظم‌الشریعه شایعه‌های فراوانی وجود دارد. بخصوص که او بعد از جام جهانی همراه تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا قرار گرفت و این تیم را در خاک خودش شکست داد. احسان اصولی به‌عنوان سرپرست کمیته فوتسال هم روی ادامه همکاری با ناظم‌الشریعه نظر مثبتی داشت اما انگار زور مسئولان فدراسیون فوتبال به اصولی چربید و وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب شد. نکته جالبی که در این مورد شنیده شده، موضوع رأی ناظم‌الشریعه در انتخابات فدراسیون فوتبال است. گویا در جلسه‌ای که هفته گذشته در کمیته فوتسال برگزار شده، عزیزی‌خادم از ناظم‌الشریعه بابت عدم حمایتش در انتخابات گلایه کرده و همین مسأله می‌تواند یکی از دلایل اصلی قطع همکاری با سرمربی تیم ملی فوتسال باشد. گویا ناظم‌الشریعه در انتخابات به کیومرث هاشمی رأی داده و همین موضوع دلخوری عزیزی‌خادم را به همراه داشته است.

Page Generated in 0.0057 sec